Ik heb dat bijvoorbeeld met mijn man. Die heeft een lager libido dan ik en die heeft ook minder "haast" (zoals hij het noemt) om een kindje te krijgen. Regelmatig zegt hij nee op seks, omdat hij moe is of geen zin heeft. Dat vind ik heel lastig, omdat ik wel wil en dan in m'n vruchtbare periode zit en die volop wil benutten. En ik kan daar geen controle op uitoefenen, want ik kan hem niet dwingen... Soms is dat verschrikkelijk lastig om te accepteren maar ik probeer dit zoveel mogelijk wel te doen, anders maken we elkaar gek. Dan wordt het straks helemaal niks meer.. kortom ik ken de struggles!
Lijkt me idd heel lastig...hij weet dat je in de vruchtbare dagen zit? Als je het maar 2 of 3 keer gedaan heb
Meiden, vanwege de drukke paasdagen heb ik even niet kunnen reageren. Ik zal zo snel mogelijk alles bijlezen maar wilde toch een egopost doen snel. Kan het nog steeds niet geloven maar ik ben gewoon zwanger! Was nog steeds niet ongesteld geworden en uit de test van net blijkt dat ik 1-2 weken zwanger ben! Had dus gewoon te vroeg getest
Gefeliciteerd!!! Wat voelde je nog meer achteraf gezien wat kon wijzen op een zwangerschap? Was t anders dan toen je ongesteld werd?
Ja tis natuurlijk vervelend maar niks aan te doen he hopelijk is mn menstruatie snel weer weg en kunnen we weer ervoor gaan
@Visje79 dankjewel! Op de NOD idd nog negatief maar dacht dat Mn eisprong ook iets later was. @MissElla87 ik was eerst opeens heel misselijk in de ochtend. Ook kwam 1 van mijn katten spontaan bij me zitten en moest ik huilen tijdens een serie hahaha. Daarnaast merk ik nu al dat mijn bekken gevoelig zijn en ik had met de eerste bekkeninstabiliteit. Alles wees er dus op behalve die test tot nu toe
Het gaat niet perse om deze cyclus hoor. Gewoon in het algemeen. Hij weet dan inderdaad wel dat ik in m'n vruchtbare periode zit. Maar denkt dan gewoon, het komt wanneer het komt. Terwijl ik meer van het plannen ben
@San0804 ; goed bezig. Leuk om te doen hè zo beetje beginnen met shoppen. @Dame09 ; ja mijn vriend staat er ook heel anders in dan mij. Maar besef me nu ook hoe het komt dat ik er een beetje te ver in door ging. Dus dan kan ik eraan werken. Loslaten is echt niet een van mijn sterkste kanten. Maar stapje voor stapje leer ik het wel. Ik weet niet meer wie het was, volgens mij @MissElla87 ik ben ook een echte laatbloeier!