@Momma2b mij mag je ook altijd schrijven hoor als je wilt ik herken mezelf ook regelmatig in jouw posts.
@duitshollandsmeisje, misschien overheen gelezen hoor maar hoe was je proefdag bij de andere werkgever?
Ging net naar de wc en toen wat bruin/oranje(boven) bij het afvegen. Ik merkte dat ik gelijk soort van opgelucht was. Nu ga ik er gewoon vanuit dat ik toch gewoon ongesteld wordt zoals gedacht. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Vind ik fijn! Oké stiekem had ik het natuurlijk wel fijn gevonden als het na 1 ronde gelijk raak was.. want dat scheelde weer moeite lol. Maar nu ben ik vooral moe van alle spanning die ik had afgelopen nacht en nu niet meer nodig is. @Orchid24 Ik ga vrolijk voor de 2e ronde . (Mijn cyclus is overigens wel gewoon nog steeds 28 dagen waar ik blij om ben, voorspelbaarheid. Dacht eerst 27 dagen). Fijne koningsdag en bedankt voor het meeleven met mij. Vind ik heel lief van jullie!!!!
Ja is al een paar pagina's geleden omdat het hier zo hard gaat maar het was leuk. Heeeeeeeel anders weer. Maar ik beviel ze! Dus dat is goed. Dinsdag nog even de puntjes op de ï tijdens een gesprekje met de chef want wil alles gewoon goed geregeld hebben voordat ik ontslag neem bij mijn huidige chef en moet dan nog tot eind mei werken in elk geval, vanaf 1 juni dan 4-5 dagen bij die nieuwe baan en 2 vaste vrije dagen dus waarschijnlijk stop ik ook gewoon helemaal bij mijn huidige werk, zodat ik mij volledig kan storten op het nieuwe werk zodat ik daar snel ingewerkt ben
Gisteren bij de gynaecoloog geweest, en ik heb een tussenschotje in me baarmoeder, word nu niks aan gedaan, omdat veel vrouwen het hebben en ook zwanger blijven. En er zitten risico’s aan vanwege litteken weefsels. Ik mag nu gewoon weer zwanger worden, en bij de verloskundige lopen(die bespreken altijd hun patiënten met het zhuis) dus als hun denken moet toch na zhuis is er een kort lijntje. Als ik meerdere miskramen heb dan gaan ze verder onderzoeken met een camera na binnen. Mijn baarmoederslijmvlies was goed dik dus zit idd rond een eisprong.. helaas waren me eierstokken verstopt... hah
Haha nee.. Maar dit is wel voor mij normaal voordat het doorzet. Dus de hoop is nu echt echt weg. Kan ik zonder spanning over de markt struinen. Mijn man is er overigens ook echt veel mee bezig.. die werd vanmorgen gelijk hyper toen ik vermoedens had haha. Maar is dan ook heel lief als t niks is.
Oh haha, ja dr wordt hier ook zoveel gekletst, stelletje kletskousen Wat fijn dat het van beide kanten zo goed bevalt! Veel succes alvast
Deze is ook nog flink duidelijk vanmiddag. Kortom, dat zit wel goed vandaag Ik ben blij dat ik hem weer gevonden heb!
Dit is in elk geval een piek!! Vandaag heb je al seks gehad toch? Van wanneer was je vorige foto, van gisteren?? Want dat was geen piek, dan zou ik sowieso morgen nog een keer tussen de lakens duiken!
Die andere foto was van gisteren 18:30u. Deze is van net. Gisteravond rond 23:30u een smiley op de CB test. Vanochtend seks gehad inderdaad. En afgelopen donderdag avond ook. Dus we zijn er goed mee bezig geweest...
@MissElla87 wel lastig dat je toch wel wat kwaaltjes had afgelopen tijd.. misschien gewoon even lekker rustig aan doen? Weet niet of je wat stress hebt gehad laatste tijd misschien ook nog weddingstress wat er nu uitkomt, vanwege dat huilen etc. ik huil ook om van alles als ik ineens stress heb gehad. Had ik vroeger ook nooit haha. Het is ook zwaar werk wat je doet! Jammer van je negatieve test.. hoop snel een positieve test voor jullie! @duitshollandsmeisje wat fijn dat je het zo leuk vind daar! Zou inderdaad maar goed over nadenken of je die mini job wel erbij wil doen, je hebt ook wat rust verdiend! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! *Geeft applaus, bij deze geef ik u de medaille langst-wachtende-2019* @Momma2b Almere is voor mij helaas te ver, maar een privé berichtje mag altijd, vind ik ook leuk! Zo herkenbaar soms wat je verteld! Als mijn vriend niet thuis is, ervaar ik ook meer onrust. Zo te horen lekker gaan praten over alles inderdaad! Ik vind dat ook fijn op dit forum, ik praat wel veel met vriendinnen maar hierover gaat gewoon niet met hun. Die kinderwens hebben ze gewoon niet of pas over paar jaar. Hier zit je toch met allemaal vrouwen die je in veel dingen wel begrijpen! @Miran1234 spannend straks eerste echo! Hoe was Rome? @Lotte knap dat je er zo in staat! Ja zou gewoon het fijnst zijn als we allemaal gewoon lekker snel een positieve test in handen hebben en dat de hele zwangerschap ook gewoon goed blijft gaan! @Dame09 dat zou zo leuk zijn! @Loveischocola Fijn dat je nu weer gewoon zwanger mag worden! Weg met die condooms! Hier nog geen ei, denk ik.. mijn vruchtbaar slijm is al 2 weken weg ongeveer.. en ik liet mijn testje net in de wasbak vallen dus moet straks opnieuw testen
NOD 28 april: Tammie81; 38 jaar, tweede kindje, ronde 02 NOD 2 mei: Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 03 NOD 4 mei: Sammie28; 27 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD 6 mei: Schorpioen1981; 38 jaar, derde kindje, ronde 01 NOD 8/9 mei: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 07 NOD 9 mei: Langmuts; 30+ jaar, derde kindje, ronde 08 NOD 10 mei: Enceladus; tweede kindje, ronde 02 NOD 10 mei: Kaylee1994; 24 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD 12 mei: Dame09; 31 jaar, eerste kindje, ronde 03 NOD 13 mei: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA NOD 18 mei: Nessa93; 25 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD 21 mei: Lotte; 26 jaar, eerste kindje NOD 30 mei: BeeReis; 32 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD ??: Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD ??: Jaimpiej; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD ??: Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 03 NOD ??: MissElla87; 31 jaar, eerste kindje, ronde 02 Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf mei 2019 NOD 19 april: VLindaV86; 33 jaar, eerste kindje, ronde 02 Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Een meisje!! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! 30-10-2019:Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! 15-11-2019:San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! 22-12-2019:EveH; 24 jaar, eerste kindje, ronde 04, zwanger! Miran1234; eerste kindje, ronde 02, zwanger! Irene2; 31 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! 30-12-2019:Littletash; 28 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: 30 april: Duitshollandsmeisje; echo eierstokken bekijken 2 mei: ElinevK; geslachtsbepalingsecho 8 mei: Katjes123; geslachtsbepalingsecho 16 mei: Littletash; 1e echo 3 juni: EveH; 1e echo