Ja. Als goed is wel geen testen meer en beide strepen waren zelfde kleur haha! En veeel veel vruchtbaarslijm gisteren. Temp is nog niet hoger. Dus eventjes afwachten wanneer die springt... en dan ongeveer 2 weken doorkomen als die is gesprongen dan is 1dpo toch? Haha...
De dag nadat je ei is gesprongen is 1 DPO inderdaad. Aangezien je temperatuurt zou je die dag prima kunnen bepalen. Ik ben uitgegaan van vrijdag positieve ovulatietest, zondag uiterlijk springen
@Dame09 Ik temp niet volgens de regels hoor haha maar de vorige keer klopte het wel toen ik zwanger was! Maar toen had ik ook een ovulatie bloeding en daarna was temp hoger.
Goedemorgen Ik wacht gewoon eerst af wat ze morgen ochtend zeggen bij de arts, hopelijk word ik er wat wijzer van! Verder nergens last van, alleen onwijs veel zin in snoep en chocola. Heb ik normaal alleen als ik ongesteld moet worden, maar na 90 dagen geloof ik er niet meer zo in
@duitshollandsmeisje Het ken je weet maar nooit, hoe laat moet je morgen erheen? @schorpioen1981 Spannend, hopelijk issie positief!
Ik ga vanmiddag bloedprikken voor de nipt. En dan met 10-14 dagen de uitslag, spannend! Maar we gaan er vanuit dat alles goed is.
Gister qua gedachtes even een off-day. Weer erg piekeren over wel/niet zwanger. Kan mezelf daar zo moeilijk uit krijgen! Vandaag is het weer een stuk rustiger gelukkig! Ik zit vandaag 11/12 DPO. En ik vind het tijd dat ik weer weet waar ik aan toe ben.
@San0804 Succes! @Momma2b Het is ook spannend, en vooral na een vmk is het nog spannender en anders dan normaal. Ik merk dat nu deze maand ook... en ik moet nog eventjes hahaha...
10:45 heb ik mijn afspraak dus ben benieuwd. Als ze zeggen dat ik zwanger ben hoef ik smiddags ook niet naar dat gesprek te gaan van dat nieuwe werk
@duitshollandsmeisje Haha dan kan je beter tlc inschakelen en geld verdienen met i dint no i was pregnant
Ja het is idd echt anders. Gaat er anders in staan. Bij mij was het toen al bij de innesteling fout gegaan... Dus het scheelt voor mij dat het al zo vroeg in de zwangerschap was. Anders ga je toch elke keer denken van “dit was het moment waarop het mis ging”. En dat blijft dan zo spannend! Als ik zwanger blijk te zijn ben ik dat moment al voorbij. Denk dat dat voor mijn eigen rust toch wel zal schelen. Maar ik besef wel hoe pril en hoe kwetsbaar het is. Juist door dat mee gemaakt te hebben. Dus het wonder zal alleen maar groter voelen!
Ik denk dat het morgen word. Ben dan 12/13 DPO. Lijkt me dan dat er wel wat te zien moet zijn, indien ik zwanger blijk.