Ik zal voor je duimen duim jij dan voor mij dat morgen alles er goed uit ziet? ik ben zo bang dat ze gaan zeggen dat ik iets heb ofzo pcos bijvoorbeeld of iets op de eierstokken/in de baarmoeder..
ik ben medisch, en wordt nu binnen het zkh (gyneacologie) soort van overgedragen naar de 'officiële' zwangere... klinkt inderdaad wat gek, maar vanaf morgen krijg ik dus mijn hele traject de zelfde mensen die je begeleiden t/m de bevalling volgens mij.
Ik ga zooo voor jou duimen!!! Ik ben ook heel erg bang voor morgen. =P Of in ieder geval heel erg nerveus. Ik hoop echt dat alles goed is bij jou!
Succes voor de dames op het wachtbankje of die een dezer dagen gaan testen!! Ik duim me suf !! En ik ga heel hard hopen!!! Ik ben blij dat mijn menstruatie weer bijna over is. Vrijdag, zaterdag en zondag waren pittig. Maar nu ben ik weer vrolijk en weer volop energie. Vandaag komen mijn ovulatietesten binnen.. en ik twijfel of ik 3 ml spuitjes ga aanschaffen (omdat ik 5 ml onder druk niet naar binnen krijg) of dat ik glijmiddel bestel. Je hebt speciale die de bevruchting kan bevorderen ofzo. Ik heb wel van die slangetjes die je op spuitje kan zetten, maar ik hoor daar weinig goeds over eigenlijk. Als in iedereen die zwanger werd dmv zelfinseminseminatie lijkt alleen een spuitje te gebruiken. Ik neig dus naar de 3 ml spuitjes.
Vandaag CD13, dag 4 van ovulatietesten. Mijn streepje vandaag op de CB test was ietsjes donkerder dan gisteren. We gaan de goede kant dus op!!!
Is nog veel te vroeg voor symptomen als dit!! 6DPO heb je nog een (dikke) kans dat het vruchtje nog nieteens ingenesteld is. Hoop niet opgeven, kan altijd nog!
Denk dat wel goed komt! Tijdje terug zag alles er nog goed uit en je schildklier is getest dus die medicijnen moeten ook nog even gaan aanslaan! Maar ik ga duimen voor jou en eigenlijk iedereen!
Ja dat is zeker zo.. was alleen bij die vorige 2 meteen zwanger maar moet er nu niet weer vanuitgaan ben bijna 10 jaar ouder nu...