@duitshollandsmeisje ; Sjips... was er ook al een beetje bang voor n.a.v. jou verhalen. Ze gaan je nu verder onderzoeken en helpen, dus houd moed! Je zult alleen wat langer moeten wachten dan gehoopt. Sterkte! Ga je vriend maar lekker veel knuffelen. Nou ik mag naar ronde 04 ben net ongesteld geworden. Voelde helemaal niks aankomen, tot ik net op de bank een dutje lag te doen. Zul je zien ga ik nu naar de wc en ben ik ongesteld. En jaaaa hoooor! Scheelt iig weer wat euro’s aan zwangerschapstesten.
NOD 28 april: Tammie81; 38 jaar, tweede kindje, ronde 02 NOD 4 mei: Sammie28; 27 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD 6 mei: Schorpioen1981; 38 jaar, derde kindje, ronde 01 NOD 8/9 mei: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 07 NOD 9 mei: Langmuts; 30+ jaar, derde kindje, ronde 08 NOD 10 mei: Enceladus; tweede kindje, ronde 02 NOD 10 mei: Kaylee1994; 24 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD 12 mei: Dame09; 31 jaar, eerste kindje, ronde 03 NOD 13 mei: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA NOD 18 mei: Nessa93; 25 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD 21 mei: Lotte; 26 jaar, eerste kindje NOD 25 mei: MissElla87; 31 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD 29 mei: Momma2b; 29. jaar, eerste kindje, ronde 04 NOD ??: BeeReis; 32 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD ??: Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01 NOD ??: Jaimpiej; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD ??: Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 03 Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf mei 2019 NOD 19 april: VLindaV86; 33 jaar, eerste kindje, ronde 02 Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! 30-09-2019:MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Een meisje!! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 25-10-2019:ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! 30-10-2019:Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! 15-11-2019:San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! 22-12-2019:EveH; 24 jaar, eerste kindje, ronde 04, zwanger! Miran1234; eerste kindje, ronde 02, zwanger! Irene2; 31 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! 30-12-2019:Littletash; 28 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: 30 april: Duitshollandsmeisje; echo eierstokken bekijken 30 april: Sjaantje91; intake 2 mei: ElinevK; geslachtsbepalingsecho 8 mei: Katjes123; geslachtsbepalingsecho 16 mei: Littletash; 1e echo 16 mei: MDvD96; 20 weken echo 14.30 17 mei: San0804; 14 weken echo aanvullend op NIPT 22 mei: San0804; Geslachtsbepalingsecho 3 juni: EveH; 1e echo
Ja tuurlijk, is ook heel jammer maar beter duidelijkheid dan nog een tijd in onzekerheid... Komt ook zeker wel
Nou nee, want mijn ovulatie was alsnog 1.5 week later dan gepland. Dus alsnog langere cyclus. 37 Dagen.
Ontzettend balen!! PCOS kan gelukkig wel overgaan, je hebt hier op het forum inderdaad heel veel vrouwen die PCOS hebben en gewoon zwanger zijn geworden en ook waarbij de PCOS vroeger een rol speelde maar nu verdwenen is. Volgensmij kan inderdaad door behandeling het wel goed komen en misschien ook als stress etc allemaal weg is. Ik hoop voor je dat het allemaal gewoon los gaat lopen en dat je snel zwanger bent! Het kan nog steeds! Snap dat het een klap is, ben ergens ook bang dat ik het heb.. zou ik ook erg vinden.. wist niet dat erfelijk was.. komt niet voor in mijn familie.. Wat is de reden dat je zo op ziet tegen clomid? Eerst even onderzoek afwachten inderdaad..
Bij sommige foto's zie ik niks en bij sommige iets heeeel lichts.. ik zou donderdag of vrijdag opnieuw testen.. wel spannend zo..
Oh ik lees net dat je ongesteld ben geworden.. heel erg balen. Zag ook eerlijk gezegd geen 2e streepje. Op naar de volgende ronde!!!
Wat vervelend voor je meis flinke domper ook al verwachtte je het wel een beetje. 1 pluspunt is nu wel dat je zekerheid heb waarom er maar geen ei kwam. Nu kun je doelgerichter ermee bezig zijn met hopelijk een kleintje als resultaat !
Ja ik las dat op google, dan zal het wel waar zijn haha en mijn moeder had ook problemen met zwanger worden dus ja, zou niet heel raar zijn dan. Ja ik weet niet... heb niet zoveel met medicijnen eigenlijk, heb ze nooit nodig gehad.. en nu ineens wel
Komt goed En balen!! Maar dan weet je wel waar je aan toe bent in elk geval. Dat scheelt.. en scheelt stress en testen!
Net mijn chef geappt of hij vanavond paar minuten tijd heeft voor me... Heeft ie niet... dus ik heb gestuurd dat ik in elk geval dus wel langs moet komen want moet mijn ontslagbrief afgeven.. vandaag is het nog april dus dan moet ik alleen nog mei werken ivm opzegtermijn.. anders moet ik tot 15 juni werken en dat is niet zo handig. Niet dat ze dat zullen doen waarschijnlijk, maar de meeste Duitsers zijn hier wel van de regeltjes... Dus dan hou ik mij daar ook maar gewoon aan, dan kunnen ze me ook niks maken Dus ja, straks mijn brief bij mijn chef erin gooien omg... heftig... Na 3 jaar is het voorbij.... tijd voor wat nieuws.... zo gek dit... Weet nog wel hoe zwaar ik het vond in het hotel waar ik gewerkt heb.. daar was ik 5,5 jaar. Dus die mensen zijn gewoon je nieuwe familie, ik was daar haast elke dag, zelfs als ik vrij was was ik er vaak... je voelt je ergens gewoon zo thuis en op je gemak, je weet precies wat je moet doen en wat er van je verwacht word en dan stopt dat. Ergens ook voor een goed doel.. maar het blijft moeilijk. Het werk ga ik niet missen, maar wel de mensen en de gekkigheid die ik met sommigen op het werk heb.