Ik bedacht mij vanmiddag.. misschien heb ik wel mijn eisprong op moederdag en brengt t dus extra geluk hehe Ik lees trouwens al jullie berichtjes en ik leef echt mee.. maar vind lastig om overal steeds op te reageren omdat t allemaal zo snel gaat. Excuus daarvoor.
Ja toch Ik ga het vandaag niet meer meemaken Lig op bed en ben helemaal gesloopt dus ik lees het morgen wel... Morgen maar even seksen want zelfs daar heb ik de energie niet voor slechte vrouw he Ik wens jullie een mooie nacht toe en tot morgen
Gesprek ging goed! Ben nu pas klaar... bij mn nieuwe baan was ik al 3u klaar geweest.... Mijn baas begreep het helemaal.... mijn chefin ontdooide gelukkig ook, nog met haar kunnen lachen ze snappen ook wel dat ik voor iets beters kies. Mijn baas zei dat mocht het nou toch niet bevallen dat ik met open armen terug zou mogen komen dus das wel heel lief. Mijn collega's die er vandaag waren vonden het wel echt heel erg jammer.. ik ga ze ook missen hoor... vooral mn favoriete barknul, das zo'n heerlijk ding, ga het werk alleen niet missen en het 5-minuten-voor-sluit nog 4 kalkoensteaks bestellen.... Maar ja mocht het nou niks worden, kan ik altijd terug of ik dat doe is een tweede maar goed. Dus viel al met al mee.
Wauw super goed! En in ieder geval een heel mooi compliment dat je terug mag komen. Nu kun je het goed afsluiten
Hahah dat zou nog beter zijn idd! Ik denk als jullie er gewoon plezier in hebben dat het dan veel sneller gebeurt dan dat je zou verwachten Hahah ja verschrikkelijk, zo raar hoe je smaak kan veranderen. En heeeel veel citroen in mijn water