Oja, maar dat doen we zeeeeeker weten haha. Enorme straf vindt mijn vriend, en daar sluit ik mij bij aan
Ja, zo’n hel ik ga nu maar lekker tegen de warme billetjes van mijn vriend aan kruipen. Welterusten dames
Dames Hier een flinke middenoorontsteking en omdat ik morgen naar huisarts ga voor een kuur vandaag toch maar weer een keer getest maar wederom negatief.. 12dpo dus ga er vanuit dat t volgende ronde is voor ons
Nee niet getest, en ga ik ook niet meer voor nod doen heb namelijk terug gezocht dat dat bij de oudste twee ook zinloos is geweest voor nod.. (bij de 1 dag voor nod negatief en op nod positief, bij de ander 1 dag voor nod een tuurder en veel twijfel of het wel een echte streep was. Dag erna een mooie test) Dus maak mezelf helemaal gek om niks dan
Goedemorgen dames Hahaha jullie zijn echt niet bij te houden in dit forum. Paar dagen niet gekeken en gelijk 108 berichten erbij. Lekker bezig Wij hebben dinsdag 7 mei onze eerste echo! Suuuper spannend! Sorry dat ik even wat minder actief ben geweest op dit forum maar lag zooo snel te slapen. Zelfs in de middagen val ik in slaap. Haha gebeurd me nooit! En ben hele dagen misselijk dus gaat lekker hier. Hopelijk een goed teken en gaan we dit dinsdag zien. Kan iemand mij in de lijst toevoegen met afspraken Dikke knuffel
Maar ik zou eigenlijk nog wel even jullie mening willen weten. Zouden jullie bij 2 negatieve vruchtbaarheids testen al actie ondernemen? In ronde 04? Of wachten of....?
Welke apps gebruiken jullie om alles bij te houden? En testen op werk.. gewoon een plastic bekertje mee smokkelen naar de wc