Nu nog met alleen spuitje, zit eraan te denken als deze ronde niet raak is om wel een slangetje erbij aan te schaffen!
Jammer.. Hoop voor je dat het toch een innesteling is, maar om jezelf daarin beetje te beschermen kan je soms inderdaad beter er vanuit gaan dat je menstruatie eraan komt.. Dikke knuffel <3
Ik en ik denk velen hier begrijpen helemaal hoe je je voelt. Ik kijk nu vooral weer uit naar het insemineren eind deze week.. Maar daarna is het idd weer wachten en wachten. Je ziet niet wat er gebeurd.. je voelt vanalles.. En let ook op vanalles. Terwijl als ik denk aan de maanden dat we nog niet begonnen waren, toen voelde ik eigenlijk nooit wat totdat ik echt ongesteld werd. Denk dat t moeilijk is om het te negeren. Maar accepteer maar gewoon alles wat je voelt en niet voelt. Je nod komt vanzelf. Ik heb nu overigens 3ml spuitjes en die kan ik gelukkig prima inbrengen. Heb er nog een verlengstukje op (geen rietje) dus heb wat dat betreft er wel vertrouwen in. Nu nog even de goede dagen vinden
ja iedereen zal dit doormaken denk ik! Denk dat mogelijke symptomen mij niks zeggen, wat misschien in mijn voordeel kan werken. Ben regelmatig misselijk, heb met periodes gevoelige borsten, heb vaak krampen in mijn buik en heb altijd rugpijn dus bij alles denk ik toch wel oh is mijn fibro! Maar denk er wel veel over na, maar kan daar toch verder niks aan doen dus kan het maar beter over me heen laten komen inderdaad! Snap dat je ernaar uitkijkt en wat fijn dat 3ml wel makkelijk gaat! Wat voor een opzetstukje heb je nu? Komt vast goed!
Lastig. Wat zegt je vriend? Het is maar de vraag hoe betrouwbaar die thuistesten zijn. Hij kan natuurlijk naar zijn huisarts gaan en zaadonderzoek laten doen. Maar misschien eerst eens 6-9 maanden zelf proberen? En zoals al eerder gezegd, je bent zwanger geweest, in ronde 1 nota bene!
Het zou inderdaad in je voordeel kunnen werken dat je al zoveel voelt. Dan zijn het geen abnormale verschijnselen en valt t misschien niet zo op als je wel echt verschijnselen krijgt. Het opzet stukje had ik al eens gebruikt. Als je naar deze link gaat https://www.zelfinseminatie-shop.nl/zelfinseminatie-sets/ en dan onderaan de pagina t laatste setje. Die heeft een plastic opzet stukje. Die gebruik ik. Maakt het spuitje net iets langer .. Maar geen gedoe met buigende slangetjes. En eerder kreeg ik alleen t opzet stukje naar binnen en t 5 ml spuitje niet. Dus ging niet zo diep. Maar met de 3ml hoop en denk ik dat t stukje dieper gaat. Mijn man heeft alleen altijd best wat sperma dus wellicht past t niet allemaal in een keer. Maar dat zien we dan wel weer. Dat opzet stukje zou misschien ook iets voor jou kunnen zijn
Ja precies, ik hoop ook dat ik daardoor niet te veel bezig ben met wat eventuele symptomen kunnen zijn! Dankje! Misschien ook wat voor mij ja, slangetje lijkt me niet zo prettig maar met spuitje alleen kom je inderdaad niet echt ver.. ja doe je gewoon meerdere keren achter elkaar inbrengen als sperma meer is! Gebruik jij het spuitje eenmalig? Officieel moet dat maar ik twijfel.. Als het potje uitgekookt mag worden, dan waarom het spuitje niet.. nou is het kleine moeite om spuitjes te halen bij de apotheek 10 cent per stuk overleven we wel maar vind toch beetje ongemakkelijk om elke maand te komen vragen
Ooo vandaar hihi! Wauw wat super om te horen en te zien dan inderdaad. En wat fijn dat je daar gelijk al wel terecht kon. Ja super spannend! Vorige keer ging bet namelijk mis bij 5,5 week dus we kunnen nog niet blij zijn totdat we een kloppend hartje zien en een positieve echo dus dubbel zo spannend dinsdag. Maar gezien de symptomen heb ik er nu wel meer vertrouwen in. Jaaaa over dat eten klopt helemaal. Ik eet nu ieder uur een klein beetje, al is het fruit of een koekje maar een beetje maagvulling drukt de misselijkheid behoorlijk. Dus dat is wel zo prettig. Als is het in de ochtend wel even afzien en vooral de ochtenden op mijn werk. Maargoed ik zie het maar als een goed teken. Super leuk dat we gelijk lopen we houden contact. Liefs
Ik gebruik Flo. Vind ik persoonlijk erg fijn. En nauwkeurig. Haha bekertje meesmokkelen gaat niet, hokjes zijn erg klein en om nou zo’n testje in zo’n klein hokje in een bakje te moeten dippen... Eerst ook nog te moeten opvangen, daarna nog in de algemene toiletruimte te moeten afspoelen in de gootsteen, nahhh dat zie ik niet zo zitten
T slangetje komt wel diep maar kan snel buigen.. daar gebruikte ik toen een theelepel voor maar nee vind geen fijn idee haha. Ik gebruikte eerst t spuitje meerdere keren. Ik spoelde hem goed af onder heet water en liet hem aan de lucht drogen. Net als met t potje. Mijn seksuoloog zei dat t gewoon zo kon.. dat t niet steriel hoefde te zijn omdat een penis dat ook niet is. Maar ik heb nu 100 spuitjes dus nu ga ik ze wel weggooien na 1x gebruiken. Het opzetstukje ga ik 2 a 3 keer gebruiken en dan weg doen. Potje gebruik ik wel gewoon opnieuw. Je kunt ook online 100 spuiten van 5 ml kopen. Kost je 10 a 15 euro ofzo.
Hier vanochtend getest. Veel te vroeg natuurlijk 8/9DPO. Maar kon het niet laten vanochtend. Nutteloos want hij was mooi wit Hopen dat ik vanaf nu wat meer geduld heb..
Jammer!! Maar inderdaad te vroeg om nu al iets te zeggen. Ik begrijp je wel hoor, start zelf ook altijd veelste vroeg met testen
Snap het ook wel.. Maar het veranderd niks aan de eventuele zwangerschap. Zelf kan ik dus wel prima wachten.. aangezien ik nooit over tijd ben wacht ik t liefste eerst daarop. Maar goed.. je bent nog vroeg dus alles kan nog. Heb je ergens last van, dat je al begon met testen??
Pas 11 juni vervolg afspraak ivm pcos... (kan je mij er bijzetten @Orchid24 ? Dankje) alles is heel goed geregeld in Duitsland, het enige nadeel is dat alles zo lang duurt haha... maar goed, maar even geduld hebben dus. Hoef nu ook niet per direct zwanger te worden, zou lastig zijn ivm mijn nieuwe baan vanaf 3 juni