Lijkt dan de goede kant op te gaan? Ik had dat ook wel eens ‘s nachts heel weinig en dan overdag wanneer ik actief werd kwam het op gang. Ik hoop voor jou dat dit bij jou ook het geval is!
Het is toch 1 druppeltje @Zonnetje19 toch iets pffff wat een gedoe hopelijk komt het snel! @duitshollandsmeisje Verstandig om wat in te doen! Fijne dag vandaag Wist je dat je bij andermans kindjes die je extra stevig knuffelen pijn in je baarmoeder kan krijgen? Ik wist het niet nu wel...
Ja het is iig iets me lichaam is ergens mee bezig. Ohnee wist ik niet, heb op een kinderdagverblijf gewerkt maar nooit gemerkt, was toen nog wel aan de pil
Of als de kleine van mn nicht op mij slaapt/met mij knuffelt krijg ik overal last van. Eierstokken, borsten, emotioneel dat is zo'n heerlijk klein lief meisje, kan het dan ook niet laten aan dr haartjes te snuffelen enzo, zo fijn
Het was niet de owh wat schattig pijn... Het was echt samentrekking/stekende pijn van een lege baarmoeder en een lijf vol hormonen nog..
Ja dat gebeurt ook als je borstvoeding geeft kort na de bevalling. Beetje naweeen. Hormonen van de toeschietreflex laten ook de baarmoeder samentrekken.
Hè, wat vervelend... Kan me gelukkig niet voorstellen hoe zoiets moet zijn en vind het heel jammer voor jou dat je dit mee moet maken hopelijk vertrekken die hormonen snel uit je lichaam en krijg je weer een beetje jezelf terug...
Ja had nooit verwacht dat ik zeer blij ben En of het nou die thee was of me lichaam dat weet ik niet maar ben er zeer blij mee. En het is nog enigsinds nejes met 36 dagen, iets buiten de normale cyclus