Heb ook wel eens gelezen dat iemand haar piek op dag 52 had gevonden en daarmee zwanger raakte ook nog.. dus echt alles is mogelijk met ons rare lichaam
Hier geen druppeltje bloed nog.. wel de hele tijd een zeurderige pijn rond mn baarmoeder.. houdt al aan sinds gisteren, dus ben benieuwd.
Haha ja domme ik dacht even lekker vrij te zijn maar helaas . Maar er komt vast een andere datum in de buurt daar, en anders heeft mijn werk even pech . Jammer dan hoor, ze moeten me toch vrij geven hiervoor.. @Loveischocola ik verwacht het rooster van mijn vriend pas volgende week dus ook dan pas kan ik een eventuele nieuwe afspraak in gaan plannen.. ik moet die week sowieso 5 dagen werken, en vrijdag is bij ons vaak rustig dus opzich komt het voor mij dan wel goed uit.. ik hoop dat hij dan ook kan.. ik wil in elk geval echt niet later .
@San0804 Ja hoor daar geven ze heus wel vrij voor. Net als met doktersbezoek als je niet buiten werktijd kan plannen dan mag het binnen werktijd. En als dan rustig is lijkt me helemaal geen probleem.. Pff ene dag heb ik wat bruin bij afvegen andere dag bruin/oranje bloed soms helder bloed. Ene keer wat stolsels andere keer niet lekker verwarrend.. nu ook wat meer kramp, normaal met me cyclus zou ik denk ik rond deze tijd ongesteld moeten worden tenminste volgens mijn app.. de testen blijven ook hangen bij zelfde kleur streepje ongeveer... bleghhhh
Je normale cyclus moet je nu even vergeten, het moet echt opnieuw op gang komen. Op zich gunstig dat het beetje oranje wordt, is wondvocht, na bevalling heb ik nog best lang beetje geel vocht/afscheiding gehad. Denk dat je ongeveer vier weken na curettage weer een ei hebt en zes weken erna ongesteld, of niet en meteen weer zwanger! Laten we op dat laatste hopen! Al moet natuurlijk eerst al het hcg weg zijn, zolang er te veel hcg is zal je geen eisprong krijgen. Pas bij witte test heeft het doen van ovutesten zin omdat ze ook op hcg reageren. Hoop dat je snel door kunt!
Ja dat weet ik staat ook in de arbeidstijdenwet dat je werkgever verplicht is je betaald verlof te geven voor zwangerschapscontroles, dus dat zal geen probleem mogen zijn. Pff nog niet zoals je gehoopt had.. hoe lang is het nu allemaal geleden? En hoe lang duurt het gemiddeld voor je lichaam je cyclus weer op pakt?
@Visje79 Ja dat weet ik maar ik hoop over een maand weer een cyclus te hebben?! We willen sowieso eerst een menstruatie afwachten.. en dan weer verder gaan.. dan heb ik zelf ook beetje idee dat alles nog werkt. (Of in heetst van de strijd geen zin in condoom hebben kan altijd ook nog hahaha) @San0804 Ik mag opzich niet klagen maar ik wil sneller haha... ik heb gehad met die maandverband/inlegkruisjes. Aankomende woensdag is 2 weken geleden dat curettage heeft plaats gevonden. En dan is 3 weken geleden dat kindje is overleden.. het is nog allemaal heel kort geleden natuurlijk. En de 1 heeft heel snel weer een cyclus andere doet wat langer erover. Ik heb soms niet zoveel geduld, en dan heb je er ook nog eens geen invloed erop.. haha!
Ik ben 38, verwacht mijn NOD op 31 maart en dit is nu mijn eerste echte ronde. @Loveischocola heb je nadat je de curretage gehad nog getest of al het HCG uit je lichaam is verdwenen? Ik heb voor mijn dochter ook een MA gehad met cytotec en daarna nog curretage en toen werd er geadviseerd om dat te checken. Pas nadat HCG uit het lichaam is kan het weer opstarten met een nieuwe cyclus. Voor mij destijds belangrijk omdat ik dan pas weer met een nieuwe ronde Clomid mocht starten @San0804, en jij bent zwanger begrijp ik. Gefeliciteerd!! hoever ben je nu? je eerste kindje? @Zonnetje19, jeetje weet je zeker dat je dan al niet je eisprong hebt gehad?
Nee dat denk ik wel maar had geen ovu testen gedaan. Ga er deze maand mee beginnen, tenminste als mijn lichaam dat ook wil
Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 01 NOD 1 maart 2019 Lisalisalisa; 25 jaar, derde kindje, ronde 03, NOD 9 maart 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 03, NOD 17 april 2019 Dame09, 31 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 13 april 2019 Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 0,5, NOD 13 maart 2019 Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 06, NOD 12 april 2019 Hoefsmidmama; tweede kindje, ronde 03, NOD ??? Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 24 maart 2019 Miran1234; eerste kindje, ronde 02, NOD 29 maart. Tammie81; 38 jaar, tweede kindje,ronde 01, NOD 31 maart. Loveischocola; 34 jaar, eerste kindje Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: Katjes123; 12 maart intake & echo Sjaantje91; 2 april 2e echo San0804; 19 april intake & echo ----------------------------------------------------------------- Miskraam: Momma2b: VMK ongeveer 4 weken Hoefsmidmama: Loveischocola: MA 9,1 week
@Tammie81 Ja ben ik sinds woensdag mee bezig (week na curettage) Heb lading goedkope dipsticks testen gehaald kan dus eventjes vooruit. Die woensdag was nog donkere test en daarna lichter en nu is elke dag beetje zelfde kleur. Denk echt dat rest hormoon is dat langste duurt..
@Loveischocola klopt, dat kan wel heel even duren voordat het echt uit je lichaam is. Hoe gaat het verder met je? Lukt het om het een plaatsje te geven? en heb je een beetje steun in je omgeving? Op mij heeft het destijds behoorlijk veel impact gehad wat ik me vantevoren niet had voor kunnen stellen.
Ja dat probeer ik wel.. vind t nu vooral nog heel raar . Vooral om hardop te zeggen.. echt bizar.. maar dat trekt vast wel bij, zeker na de echo wel denk ik.. hoop ik haha