Nou er is vandaag niks meer gebeurd het was dus niks en vals alarm. Maar waarom blijf ik die pijn in me buik houden en echt zere tepels...wie heeft dit ook meegemaakt, weet dat elk lichaam anders is maar misschien toch nog iemand?
Haha heel herkenbaar, het is ook heel raar. Dat gebeurt altijd andere mensen. Ik zei regelmatig op de bank tegen mijn man ‘ik ben gewoon zwanger’ en dan zo heel vragend en nou-ja-achtig verbaasd. Haha. Hopelijk een mooie echo! Nog paar weken geduld
Maar gister rook de spinazie heel vreemd en was ook niet lekker, s’morgens niet zo veel trek volgens partner was er niks mis met de spinazie...allemaal hele rare dingen waar ik opeens last van heb. Maarja als op dag 35 een test heb gedaan...kan het gewoon niet, gebruik de testen van de action en 1 erg vroeg dat wel van zwanger en kids
Lastig zeg. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar pijnlijke tepels en pijn in je buik, een veeg bloed en daarna niks..... kan natuurlijk een zwangerschap zijn en dat bloed dus nog van innesteling. Maar het kan ook PMS zijn..... al is het wel gek dat dat bloed niet doorzet. Morgen even langs de action/kruidvat/drogist om een testje te halen? Je weet niet wanneer je een eisprong hebt gehad toch?
ja ik dacht ook misschien is het een innestelings bloeding is geweest, maar dan moet je ff uitgaan van NOD dag 9 toen je bloed had... dus dan kan je testen vanaf... ? Toch dames? wie helpt haha ben niet zo goed hier in
Ja hahaha. Innesteling kan een dag of vier duren geloof ik, die hele periode kun je wat bloedverlies hebben, hcg productie komt hierna op gang. Dus als dat bloed van gisteren (of was het eergisteren?) innnesteling was, dan zou een test morgen of overmorgen wel positief moeten zijn.
Nee dan kan het helemaal niet, de laatste keer was de 24ste dat ik seks had daarna al vreselijk last van de buik. Rot lichaam
Nee dan lijkt dat onwaarschijnlijk. Zelfs met late eisprong en lang levende zaadjes die dan tot 2-3 maart zouden leven zou ie nu toch wel twee weken na je eisprong moeten zitten dan. Dus dat is dan minder waarschijnlijk, maar niet onmogelijk. Maar dan denk ik niet dat het van een zwangerschap is
Ik had 2 dagen na innestelingsbloeding een hele licht positieve test en 4 dagen erna toch wel een erg duidelijke. Kan dus nog alle kanten op. Spannend zeg!
Mijn advies is morgenvroeg de huisarts bellen. Je kunt nu zelf van alles gaan bedenken, en wij ook, maar wij zijn (ga ik vanuit) ook geen arts, en kunnen je dus niet verder helpen.
@Zonnetje19 Ik had alleen in mijn allereerste cyclus extreem gevoelige (bijna pijnlijk) tepels, zelfs mijn vriend mocht er niet meer aan zitten, was heel onprettig. Maar dat heb ik nu niet meer voordat ik ongesteld moet worden.. alleen zeurende buik en lage rugpijn. Bij mij ook nog niks hier.. dag 49 is ingegaan pfff ik wacht gewoon af...
Hoii dames Het was even stil Hier even een dipje zit nu al op cd 22. Normaal met cd 20 m’n eisprong maar nu na vmk afgelopen ronde nog geen eisprong dus ik heb even geeeen idee meer. Er spookt inmiddels van alles door m’n hoofd, geen eisprong, late eisprong.... ben heel netjes al met cb en dipsticks aan het testen om hem niet te missen maar allemaal afgelopen 7 dagen al zo wit als wat. Is het gebruikelijk dat de eisprong later kan zijn of uit blijft na een vmk deze cyclus?
Ooohhh wat vervelend ja das echt balen het moet weer ff op gang komen vermoed ik zo. Succes en hopelijk heel snel een ei
Je lichaam is helaas even van slag... dus hij kan zeker later zijn of uitblijven. Zou gewoon door blijven testen, misschien vind je hem nog, maar dan wat later. Sterkte!