@Orchid24 Ja ik moet zeggen dat ik zelf na de echo met 10 weken al gerustgesteld was. Het kindje bewoog zo hevig, en het hartje klopte zo stevig dat zelfs de verloskundige zei dat het er ‘perfect’ uitzag. En dat heeft me zo gerustgesteld! Nu morgen de 12 weken grens.. <3
Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 01 NOD 1 maart 2019 Lisalisalisa; 25 jaar, derde kindje, ronde 03, NOD 9 maart 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 24 maart 2019 Miran1234; eerste kindje, ronde 02, NOD 29 maart. Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 06, NOD 12 april 2019 Dame09, 31 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 13 april 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 03, NOD 17 april 2019 Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 0,5, NOD ?? Hoefsmidmama; tweede kindje, ronde 03, NOD ??? Loveischocola; eerste kindje, ronde 02, NOD?? Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: Katjes123; 12 maart intake & echo MDvD96; 20 maart 14.30 gynaecoloog intake ElinevK; 21 maart intake + bespreken screening. MDvD96; 25 maart 20.45 testengesprek VK ElinevK; 1 april termijnecho Sjaantje91; 2 april 2e echo MDvd96; 4 april 11.15 geslachtsbepaling echo San0804; 19 april intake & echo ----------------------------------------------------------------- Miskraam: Momma2b: VMK ongeveer 4 weken Hoefsmidmama: Loveischocola: MA 9,1 week
Ik vind het heel irritant om alleen maar witte testen te zien.. het voelt als geld weggooien omdat ik niet weet waar ik zit in mijn cyclus. Dus ik wacht gewoon af tot het bloed komt. Tot die tijd noteer ik gewoon alles in mijn app zodat ik een beetje op de hoogte blijf en nog wat tips ontvang enzo Heb ook mega zin in chocolade, dat heb ik eigenlijk alleen als mijn ongesteldheid eraan zit te komen... ik eet eigenlijk nooit chocolade verder. Ik wil ook een cyclus van rond de 30 dagen, zo jaloers op de meiden die dat wel hebben, of zelfs 27 dagen, die kunnen gewoon snel door natuurlijk net zo vervelend als ze dan niet zwanger zijn maar die kunnen wel sneller weer met een nieuw ei aan de slag.. Tja.. we wachten maar gewoon af! Mijn langste cyclus toen ik in augustus stopte was 51 dagen dus ben benieuwd of ik er overheen ga nu.
Even de afspraken erin gezet, was ik vergeten Hier nog steeds erg moe, hoop echt dat dit snel mag afnemen. Neem nu waar dat kan iedere week een dag vrij zo lang dat nodig is. Heb nog wat overuren dus dat kan gelukkig. Verder last van obstipatie uiteindelijk gisteren een klysma gehad met heel veel resultaat. Was er gewoon niet lekker van, vandaag de hele dag op bed gelegen. Nog een paar weken, hou ik mezelf maar voor. Dan mag het genieten beginnen hoop ik!
Lijkt me inderdaad heel erg frustrerend! Je zou ook kunnen overwegen toch eerder naar de arts te gaan i.p.v. het kruid dat je gaat proberen? Ik mocht na 2 cycli van meer dan 45 dagen al door naar de gyn maar weet natuurlijk niet hoe dat in Duitsland is...
ben je daartussen ongesteld geweest? want lijkt mij dat 10 februari je piek was, 17 maart is geloof ik niet positief, die kan donkerder. Of heb je sinds 10 februari nog geen menstruatie gehad? Dan weet ik het niet namelijk En ovutesten moet je ook niet met geconcentreerde urine doen, dan kan je valse uitslagen krijgen. Beter vanaf 09:00 of 10:00 met je tweede plas.
Zal hier ook wel gemakkelijk gaan denk ik, hier zijn ze heel erg goed met de zorg vind ik! Voor elke scheet mag je langs komen. Zelfs toen ik griep had en een ziekbriefje ging halen zeiden ze 'als het vrijdag nog niet beter gaat wil ik graag dat je even terug komt, want dan moeten we misschien een antibiotica voorschrijven'. Je word niet zo snel weggestuurd of met een telefoontje afgewimpeld. Maar omdat ik pas 4 maanden met de pil ben gestopt vind ik het zelf erg snel als ik dan al naar de vrouwenarts ga... omdat anderen er soms zooooooo lang over doen en ik kom over 4 maanden al zeuren hahaha . Ik wacht nog even af.
Hier zijn ze best overdreven soms ik wilde gewoon een ziekbriefje zodat ik niet meer met koorts, griep en een hoofd vol snot moest werken en die schrijven ze vaak gelijk voor een hele week zodat je lekker tijd hebt om uit te zieken, en je baas kan dan niks. Veel mensen profiteren daar dus ook van en die misbruiken het dus ook om gewoon lekker een week vrij te zijn. Ach ja, gelukkig ben ik niet zo. Maar ik weet wel zeker dat ik naar de gyn mag gaan, maar ik wil toch even afwachten en kijken wat mijn lichaam zelf doet.. ben nog maar 29 dus heb nog even...
Wel fijn opzich toch, hier zijn ze wel anders vaak vind ik hoor...maarja ligt er net aan wat voor arts je heb.
Oh dat zou fijn zijn als je 1 april ongesteld word dan kan je inderdaad al meteen verder! Spannend! Jammer dat jullie geen huis hebben gevonden, maar dat zie je dan wel inderdaad. Je hebt het toch allemaal niet in de hand, als jullie iets leuks zien kan je altijd erop reageren! Ik zit nu wel in mijn vruchtbare dagen, maar misschien dat 16/17 maart mijn piek is geweest of moet nog komen maar het is wel duidelijk ovulatie periode haha. Vorige cyclus was 40 dagen en dit zou dan paar dagen korter zijn, dus we zullen zien.
Dat snap ik wel ja, zo zie je maar dat het weer voor iedereen anders is! Haha dat chocolade verhaal is wel herkenbaar! Hopelijk komt het snel voor jou! Hoop niet dat je over die 51 gaat.. Ja is toch fijner rond de 30 dagen, hopelijk komt die tijd ook voor ons of dat we gewoon snel zwanger zijn!
Vervelend dat je zo moe bent.. lekker vrij nemen inderdaad zolang dat kan! En ook al heb je geen dagen meer, als werk niet gaat door de moeheid gewoon even met werk gaan praten maar dat zie je dan wel. Hoop dat het snel afneemt voor jou! Fijn dat klysma geholpen heeft, doe rustig aan komende tijd!
Ja ben daartussen ongesteld geweest! 10 feb was idd mijn piek, de 11e mijn ovulatie en netjes 14 dagen erna ongesteld. Ik twijfel inderdaad of 16/17 maart een piek was of dat ik die toch gemist heb. Ja klopt, doe inderdaad niet met eerste plas maar heb blaasproblemen dus plas de hele dag door dus echt heel geconcentreerd is het bij mij nooit dus dat scheelt
Oh oh ik lees alles, maar ben echt te moe om overal op te reageren. niet stom bedoeld @Orchid24 het gaat wel goed, dankje voor het vragen. Ik ben dus echt bizar moe. slaap heel veel. En moet nu nog 2 weken wachten tot de echo wat toch wel lang is. maar ik ga gewoon heel hard hopen dat straks een mooi kindje ga zien want die heeft dan wel ff de tijd gehad om te groeien. Eten is lastig, elke keer kleine porties werkt nu redelijk maar heb wel continu honger dus ga snel te veel eten en dan ben ik weer misselijk. ik vond ook die piek op de 10'e meer een piek. Die 17'e zag er niet heel erg piekerig uit. maar hoop voor je dat dat hem toch wel was en je over 2 weken ongesteld word.
Ja wij hebben tot nu toe hele leuke reacties gehad! Met mij gaat het verder goed, wat pijnlijke borsten en beetje zeurend gevoel in mn onderbuik, maar soms is dat ook even weg. Verder was ik vanochtend best een beetje misselijk, maar niet heel erg ofso gelukkig. Het is tot nu toe allemaal prima te doen! Ik vind die echo wel heel lang duren, maar nu blijkt dus dat ik 19 april absoluut geen vrij kan.. en ik weet het roosters van mijn vriend nog niet, dus ik moet nog maar even zien hoe ik dat allemaal ga regelen.. Misschien neem ik een collega in vertrouwen die op die dag vrij is, misschien wil zei de ochtend voor mij werken, en ik zal de collega van het rooster in vertrouwen moeten nemen anders snapt ze niet waarom het allemaal op die manier moet.. maar daar moet ik nog even over nadenken hoe ik dat wil.. anders moet de echo in de week erna.. en dat wil ik eigenlijk echt niet dus ik heb ook al bedacht om de 19e alleen de echo te doen en de intake een week later.
Aaahh op die fiets! Ja dan gewoon even kijken of je na 2 weken ongesteld word .. ik zou wel even door testen hoor!
Oh wat vervelend!! Tja wie weet lukt het om het te regelen met je collega's! Hopen dat niet iemand het doorlult dan, zou jammer zijn. Nog een week wachten is irritant idd, maar als het niet anders kan.... dan heb je in elk geval een hele mooie echo een week later! Dan zou wel alles er op en eraan moeten zitten!
is ook niet erg als je niet op alles kan reageren, kan ik ook niet! Lekker ook de rust pakken dan, zolang slapen heb je blijkbaar nodig! Lastig dat eten moeizaam gaat..Heb je het daar ook met verloskundige of huisarts over gehad je moeheid en het eten? 2 weken duurt voor je gevoel nu lang ja.. maar inderdaad hij heeft kunnen groeien en hoop ook dat jullie straks een mooie echo te zien krijgen! Moeheid etc wat dat betreft hopelijk gewoon een goed teken! Ja hoop ik ook, maar blijf nog even doortesten voor de zekerheid. En anders merk ik het over 2 weken inderdaad vanzelf!