Oohh op die manier Weet je wat ook een goeie oefening is voor je. Zwemmen in een subtropisch zwembadlekker warm en heerlijk om te doen. Beetje ontspannen en het is ff een daggie weg is goed voor je spiertjes
Ja klopt heb ook lang op zwemmen gezeten, maar op dit moment mag ik helemaal niks van mijn therapeuten. Wel naar de thermen ofzo dat kan wel, ga ik binnenkort ook doen dus zeker goed idee!
Oohh oke als het niet mag dan is het anders maar de thermen is ook lekker, daar kun je ook zwemmen toch? Ken de thermen niet nog nooit geweest.
Ja klopt kan je ook zwemmen, ook met zoutbaden en kruidenbad en bubbelbad en sauna's etc! Heerlijk echt een aanrader! Ze hebben niet allemaal badpakdagen dus daar moet je wel even naar kijken, niet iedereen wil naakt haha dus dan zijn die dagen wel handig!
Wel leuk om te weten, althans vind ik dan. Doen jullie ook aan sport? Ik fiets zeer regelmatig (racefiets en mountainbike), loop hard (zowel verhard als onverhard) en rij ook nog paard. Daarnaast heb ik een abonnement bij de sportschool, maar daar kom ik niet heel vaak. Heb ik namelijk niet echt tijd voor met al die andere hobby's
Ik heb lang gezwommen, maar nu al lang niks meer totdat ik weer groen licht krijg van fysio! Leuk dat je fietst! en paardrijden leek me ook altijd zo geweldig! Heb je een eigen paard? Haha fitness was bij mij ook nooit succes
@Momma2b dat is even een domper zeg... op naar een mooie, vruchtbare ronde en geniet van je welverdiende b&j!
Nee, geen eigen paard. Ik rij twee keer per week een paardje van iemand anders. En dat is precies hoe ik het wil. Wel de lusten, niet de lasten
Haha oh wat leuk nee doe alleen 4 honden uitlaten op een dag 1x per dag loop ik alleen met ze en de rest samen.