Nou meiden, ik heb dus net eventjes gebeld met mijn Frauenarzt zij zei dat er nog geen reden is om bezorgd te zijn, dit ivm mijn leeftijd en het feit dat ik pas 5 maanden helemaal gestopt ben. Zij zei ook al dat je echt 6 tot 12 maanden moet wachten tot je cyclus weer helemaal goed MOET zijn. Daarna mag je je zorgen gaan maken Ze vond het in elk geval heel goed dat ik die tabletjes slikte om mijn cyclus hopelijk te harmoniseren dus daar ga ik gewoon mee door dan en wacht nu gewoon af tot mijn menstruatie zich aankondigt. Heb wel 30 april een afspraak staan nu met inwendige echo omdat ik toch graag wil weten of alles nog steeds in orde is.. kost 40 euro maar dat is het me wel waard, dat is de fooi van 2-3 dagen opsparen haha, dan kost het voor mijn gevoel niks en dan kan ik ook weer even zien hoe ik er van binnen uit zie hoop eigenlijk dat ik tegen 30 april dus 2 menstruaties heb gehad.. de komende en de volgende, want dan heb ik al een mooie cyclus zolang ik dan dus maar niet 30 april ongesteld word/ben
Goed dat je gebeld hebt! Jammer dat ze verder nog niet veel kan betekenen, maar ook een geruststelling dat het toch wel normaal is! En dat ook goed is om die tabletjes te slikken. Dus eigenlijk na een jaar je zorgen maken als het dan nog niet echt normaal is? Wel fijn om nog een echo te hebben inderdaad, haha zou ineens snel en fijn zijn als je dan ineens 2x ongesteld bent geweest haha! Hoop het voor je! Als je 30e ongesteld word is ook niet zo erg, dan weet je ook dat het wel goed zit waarschijnlijk!
Oke dat is wel een geruststelling alleen niet het antwoord wat ge gehoopt had. Oke nou afwachten dan maar en de 30 april echo afwachten
Ja dat is waar. Menstruatie is goed Nee het is heel normaal zei ze. Of je nou lang of kort aan de pil ben geweest, je lichaam KAN van slag zijn daarna. Hoeft niet, want bij sommigen is het meteen netjes 28-30 dagen maar die worden soms ook niet meteen zwanger, ik zie genoeg meiden met een onderschrift van prachtige cycli maar die in ronde 15 nog steeds niet zwanger zijn, dus zelfs een mooie cyclus hoeft niets te betekenen. Zij zei dat na een jaar idd wel belangrijk is om te kijken wat er niet goed gaat/is, tenzij je natuurlijk 35 of ouder ben, alles daarvoor is gewoon je lichaam die weer moet opstarten na die aanslag van de pil. Ja gaf zelf aan dat ik die echo nog eens wil doen. Sowieso omdat ik het ontzettend interessant vind maar ook omdat ik gewoon wil weten of alles daar goed werkt en of er eitjes klaar staan
Ja precies, zegt ook allemaal niks! Nou hopen dat we niet een jaar hoeven te wachten! Is ook interessant en fijn om te weten!
Tja tegen die tijd, wie weet!! 30 april duurt nog even! Dat zou ook wel heel grappig zijn. Mijn beste vriendinnetje is 21 april uitgerekend op paaszondag en ik heb al tegen haar gezegd dat ik zwanger ben als ik op kraamvisite kom in mei xD kijken of dat lukt hahaha
Hoop ik ook maar met al die klachten die er erbij heb...we gaan het zien kan ook zwanger worden als je in de overgang zit
Oh maar dat is ook goed nieuws! Dus het kan wel. Zal misschien wel moeilijker zijn of met de nodige medicatie, maar het kan maar hoop voor je dat het niet zo is! En dat je gewoon straks ook een mooie cyclus hebt en ineens zwanger bent.
Ik ben de laatste tijd ook zo aan het dromen en fantaseren joh hahahaha. Dan zit ik mijn vriend te bestuderen en te kijken wat ik graag terug hoop te zien in een kindje samen. Dan zegt ie 'wat is er? waarom kijk je zo?' .. 'ik zou het zo leuk vinden als hij of zij jouw vorm ogen krijgt en mijn oogkleur... en jouw lippen.. maar niet onze neuzen, die vind ik van beiden niet zo mooi'. Dan moet hij altijd lachen, vind hij heel grappig. Kan het niet laten. Lijkt me zo bizar om een creatie van ons samen te hebben! Maar dan hoop ik wel met alle mooie kanten van ons beiden hihi En jongetje of meisje maak me dan ook niet uit, beiden hebben leuke dingen. Een meisje kan je zo heerlijk optutten met lieve jurkjes enzo maar een jongetje is net zo leuk! Zeker als hij een beetje lijkt op mijn vriend in het klein, dat lijkt me zo vreselijk schattig
Mijn zoon lijkt sprekend op mij Wel de haarkleur van toen mijn man klein was en zijn oren. Hij is ook mega lang, dat zal ie wel van mij hebben..... maar idd zo nieuwsgierig naar wat we nog meer kunnen maken! Haha, een dochter die op hem lijkt?