Van harte gefeliciteerd!!!! Ja, dan voor je 30ste? Nieuw doel! Ik wilde altijd voor mijn 30ste, ook niet gelukt hahaha, maar misschien wel zwanger op mijn 30ste, wie weet, dat is nog 4 maanden!
Wij hebben toch thuis geslapen was even vergeten dat mijn vriend een maand alcoholvrij doet dus hij besloot gewoon lekker terug te rijden. Beiden heel slecht geslapen van donderdag op vrijdag dus we waren ook beiden helemaal kapot gisterenavond. Rond 00:30 lekker weer naar huis gaan rijden. Onderweg werd ik ineens he-le-maal niet goed... dus moeten stoppen en moest overgeven had maar 3 glaasjes wijn op. Gek. Nou ja. Al HEEL lang geleden dat hij moest stoppen omdat ik moest overgeven. Heb wagenziekte, al heel mijn leven en neem altijd met langere reizen van die reistabletjes en altijd kauwgom bij voor een frisse smaak maar dit was al lang geleden! Had het ook niet werkelijk verwacht maar goed. Gelukkig vandaag heerlijk vrij. Zitten nu te chillen op onze grote relaxte bank, hij is aan het gamen en ik zit op mijn laptop. Zometeen even afleveringetje van Bates Motel kijken denk ik zolang hij gamet hihi. Hoe is het verder met iedereen?? Gaan jullie nog wat doen met het mooie weer? Hier is het ook 18 graden. Maar geen zin om uit huis te gaan, lekker relaxen en niks doen. Verder alweer dag 60... scheel precies 10 dagen met @Zonnetje19 haha ben heel benieuwd wie het eerst ongesteld word
Vanmorgen weer getest met die van de kruidvat. Streepje is echt al iets duidelijker dan die van gisteren.
Foto!!! @Orchid24 gefeliciteerd met je verjaardag! Beetje genoten van het zonnetje vandaag? Hoop dat je een fijne dag hebt gehad! En jeetje @Zonnetje19 en @duitshollandsmeisje, duurt wel lang of niet? Hoop snel meer duidelijkheid
Duurt veel te lang xD Ik hoop dat het snel doorzet. Maar ik hoop er niet op, ik wacht gewoon af tot ik bloed zie, meer kan ik niet doen!
En ik altijd al balen met mijn lange cyclussen. Langste heeft 40 dagen geduurd. Ik duim voor je dat je dan maar snel bloed mag zien en verder kan met klussen!
Ja precies, nu is seks ook wel leuk hoor maar ik weet gewoon dat het me niks 'extra's' oplevert hihi. Wil gewoon aan ronde 2 kunnen beginnen incl ovutesten om te kijken of ik überhaupt een eisprong heb. Maar ga gewoon verder met de agnucaston in elk geval en hoop dat dat mijn cyclus een beetje herstelt
Kan nog net, nog gefeliciteerd hopelijk heb je een leuke dag gehad. Ja inderdaad dan kan je weer verder he. Heb je een beetje een regelmatige cyclus? Hier gaat het weer oke, een hele heftige periode gehad. Nooit gedacht dat een miskraam in zo een vroege beginstadium al zoveel met je kan doen. Maar was er echt even slag van. Nu de draad weer kunnen oppikken na dag 31! Een positieve ovulatie test te hebben. Afgelopen dagen genoeg Sex gehad dus daaraan kan het niet liggen. Ben benieuwd of je daadwerkelijk na een vmk vruchtbaarder bent en hopelijk een plakker. Ik ben pas opgelucht als ik voorbij die eerste 12 weken ben en alles goed is dus tot die tijd spannend Nu wachten tot m’n NOD op 11/12 april. Liefs