hihi ja ze zei dat alles er goed uit zag en in beide eierstokken rijpten eitjes eentje was gesprongen. dat was nadat ik voor het eerst stopte met de pil, dus had na 18 jaar de pil na 4 weken een eisprong van mezelf! zag er erg bijzonder uit. Ook baarmoeder liet ze zien, en alles zag er toen goed uit. Hopelijk de 30ste nog steeds!
Oh fijn, dus je bent er bijna vanaf, fijn... kan je eindelijk verder! Hoop voor je dat je snel ongesteld word. Ik krijg 30 april een echo. Inwendige. Om gewoon even voor mezelf te kijken of alles oke is daarbinnen. Kost maar 40 euro dus ik vind het de moeite.. hoop ook echt dat ik tegen die tijd ongesteld ben geweest.... hoop dat ze een eitje kunnen zien dan.
@duitshollandsmeisje Ja hopelijk weet je dan meer, en ben je dan idd ongesteld geweest! En sowieso wel fijn dat ze eventjes kunnen kijken of alles goed is bij je binnen. Ik hoop dat met mijn echo ook eitje te zien is...
Klinkt als een leuk weekend! Laat maar weten inderdaad als je je NOD weet! Het kan zomaar raak zijn in ronde 1 dus zou zeker gezellig maken en dan wie weet!
Dankjewel! Ik ben erachter gekomen, dat je een melding van het topic krijgt en als je daarna niet kijkt op het topic krijg je geen meldingen meer. Zo werkt het bij mij in ieder geval, zolang ik op het topic kijk elke keer als er een reactie komt, krijg ik meldingen. Kijk ik even niet meteen, dan loop ik weer achter want dan krijg ik geen meldingen meer
Hoop dat je menstruatie snel komt! Kan me voorstellen dat je nu ook wel weer klaar bent met al dat wachten en die condooms..
@duitshollandsmeisje @Zonnetje19 hoop echt dat voor jullie snel gaat komen! Weet hoe vervelend dat is..
Ik ben op het moment erg blij! Gisteren totaal onverwachts en erg leuk verrast met een vrijgezellenfeest! Ben er dus ook meteen achter gekomen dat mijn vriend goed is in dingen verbergen Lekkere high tea gehad met vriendinnen en daarna een hele leuke fotoshoot! Was blij dat het iets rustigs was en dat ik leuke fotos heb als aandenken! En ben gisteren ongesteld geworden, dus mijn cyclus was nu 34 dagen! Echt woow dat is binnen de "normale cyclus" grens Hopelijk deze cyclus ook weer of zelfs nog korter dan helemaal happy! Ook spannend en erg leuk idee dat het gaat beginnen deze ronde! Dus zodra ik straks met ovulatietesten aan de slag ga, kan ook ik eindelijk in het NOD lijstje
Ooh wat leuk, nu is het echt he, tenminste het begin nog een paar weekjes. Oh heel fijn dat het binnenkort gaat beginnen voor je
Lotte; 26 jaar, eerste kindje, NOD 30 maart 2019 Tammie81; 38 jaar, tweede kindje, ronde 01, NOD 31 maart 2019 Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 02, NOD 1 april 2019 Miran1234; eerste kindje, ronde 02, NOD 12 april 2019 Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 06, NOD 12 april 2019 Dame09, 31 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 13 april 2019 EveH; 24 jaar, eerste kindje, ronde 04, NOD 13 april 2019 VLindaV86, 33 jaar, eerste kindje, ronde 2, NOD 19 april 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 03, NOD 21 april 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 03, ?? Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD ?? Loveischocola; eerste kindje, ronde 02, NOD?? Jaimpiej; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD?? Irene2; 31 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD?? Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 Nessa93; 25 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: Sjaantje91; 2 april 2e echo MDvd96; 4 april 11.15 geslachtsbepaling echo Katjes123; 12 april termijn echo San0804; 19 april intake & echo Wonderd; 19 april 20 weken echo Chocolala; 26 april controle afspraak gynaecoloog Duitshollandsmeisje; 30 april echo eierstokken bekijken
wauw wat fijn, 34 dagen!! Mooi! nu kan het gaan beginnen!! Gaaf, een vrijgezellenfeest! Erg leuk! Hoop dat je je ei gaat vinden