Kan me voorstellen dat je soms somber bent, wel goed van je dat je ook bezig bent met wat wel goed gaat en geniet van andere dingen. Spannend weer afwachten!
Ja zit ik ook aan te denken, misschien morgen even langs de apotheek. Ja ik zou best daarvoor willen oefenen ermee, alleen mijn vriend heeft al niet zoveel zin om het überhaupt op deze manier te moeten gaan doen. En mijn libido/energielevel is nog steeds wel laag dus het is best wel lastig om ons beide er toe aan te zetten zegmaar. Straks rond mijn ovulatie neemt mijn libido wel iets toe en mijn vriend die weet dat het dan ook de enige manier is om zwanger te worden dus die zet zich daar dan overheen. Wil niet te vaak met die dingen, want ben bang dat hij anders afhaakt als het na paar maanden nog niet is gelukt.. maar misschien nog keer met hem erover hebben en dat we samen misschien wat actiever weer kunnen gaan proberen wat leven in de brouwerij te krijgen en wat te oefenen ja precies, wil niet meer wachten. Dus we gaan deze maand gewoon proberen en dan zien we wel!
Ja precies lekker bezig zijn en kijken hoe of wat. Bij mannen is het altijd wat lastiger natuurlijk ook.
Ja geen zin om te testen hoor, eerst maar even aankijken of ik me gek blijf voelen. Kan ook zijn dat misschien eindelijk mn menstruatie komt.. heb met mijn vriend een weddenschap.. ik zeg dat 69, hij 83. Degene die er het dichtste bij zit wint een zelf gekookt 3 gangen menu haha
@San0804 Oh bah, vervelend zeg.. hoop dat je je snel beter voelt en kunt genieten van je zwangerschap! Tuurlijk, eerst aan jezelf denken het is maar een forum he Wel fijn dat je zulke begripvolle collega’s hebt! Goed aan jezelf en dat kleintje blijven denken, dat is nu prioriteit nummer 1 @Loveischocola Oke spannend zeg, hoop dat je snel een nieuw eitje krijgt! @Orchid24 voor jou ook spannende tijd zeg!! eindelijk beginnen!! gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor. Hoop dat het lukt met het insemineren! Ja orgasmes kunnen natuurlijk het sperma naar binnen werken door samentrekkingen… misschien met behulp van een speeltje? Geen idee? (Ik heb zelf al 3 jaar een womanizer xD dat ding is fantastisch als het mijn vriend eens niet lukt xD want met dat apparaat ben ik binnen 2 minuten klaar ahahaha!!) En ik hoop dat ik win haha dus ik ga voor rond de 69 dagen xD ik heb geen zin om een 3 gangen diner te koken haha! @Momma2b hallo! fijn dat je nog leeft spannend, hoop dat je je piek snel vind hoop voor snel een plakkertje! @Zonnetje19 tja we moeten gewoon blijven lachen he kan er om gaan huilen of mokken maar daar schiet ik al helemaal niks mee op… gewoon geduld hebben! En positief blijven
Precies, al heb ik wel wat minder geduld Ben benieuwd wat de huisarts zegt als ik het nog niet ben geweest. Ben ook benieuwd hoe jou eitjes zijn en of het er allemaal nog goed uitziet. Hey wat je ook kan doen even bloed laten prikken op zwangerschap
@Orchid24 Anders voor jezelf oefenen met een beetje water erin? Is dat niet iets zodat je het wat onder de knie krijgt?
Ja bij jou begrijp ik het ook helemaal.. tijd begint een beetje te dringen.. hoop wel dat ze je verder kunnen helpen dan hoor! Hihi ja ben ook heel benieuwd, ik laat het dan wel weten, nog dik 3 weken geduld hebben. Heel benieuwd of ik tegen die tijd ongesteld ben of niet. Naah, ik laat geen bloed prikken op zwangerschap hoor, dan doe ik liever een testje, voel me nu weer normaal dus lijkt me niet dat er iets zit xD
Ja hoop het wel...3 weken is nog best wel lang, dus hopelijk ben je het dan al geweest...weet niet eens meer welke dag het is tel kwijt Ja kan een kuur krijgen van 10 dagen ofzo. Denk in die tijd dat je dan ongesteld wordt...dus die gaan we maar ff vragen he Ach ja we houden de moed erin en hopen op bloed
Wat een vervelende situatie zitten jullie toch in dames. Ik kan het me niet eens voorstellen. Eenmalig had ik een cyclus van 44 dagen. Dat vond ik al echt heel lang...
Ja nou ja tis ook heel vervelend dag 54 nu ff gekeken, duitshollandmeisje 64 alweer...ja je doet er niks aan
Ik heb 10 maanden moeten wachten op mijn menstruatie, en ook vaker gecontroleerd door de gyn maar er was niks aan de hand. En ineens werd ik ongesteld
Oohh ja maar ga geen 10 maanden wachten ben al bijna 40 en stop na 1,5 jaar proberen. Dus dat kan niet
oh men.... zo bizar dat lichaam, echt.. dat het dan zo random ineens denkt 'ohja!' . Zo raar.. zeker als er niets geks aan de hand is. Gelukkig heb ik al wel 3 menstruaties van mijzelf gehad maar vind die vierde nu wel een beetje lang duren zo..