Miran1234; eerste kindje, ronde 02, NOD 12 april 2019 Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 06, NOD 12 april 2019 Dame09, 31 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 13 april 2019 EveH; 24 jaar, eerste kindje, ronde 04, NOD 13 april 2019 Jaimpiej; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 16 april 2019 VLindaV86, 33 jaar, eerste kindje, ronde 2, NOD 19 april 2019 Irene2; 31 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 20 april 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 03, NOD 21 april 2019 Tammie81; 38 jaar, tweede kindje, ronde 02, NOD 28 april 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 03, NOD 4 mei 2019 Schorpioen1981; 38 jaar, derde kindje, ronde 01, NOD 6 mei 2019 Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD ?? Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA, NOD?? Lotte; 26 jaar, eerste kindje, NOD ?? Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 Nessa93; 25 jaar, eerste kindje, ronde 01, vanaf april 2019 -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Een meisje!! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! Nicole1993; 25 jaar, derde kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: Katjes123; 12 april termijn echo Sjaantje91; 16 april termijnecho San0804; 19 april intake & echo Wonderd; 19 april 20 weken echo Sjaantje91; 25 april NIPT test Chocolala; 26 april controle afspraak gynaecoloog Nicole1993; 26 april 1e echo Duitshollandsmeisje; 30 april echo eierstokken bekijken
Ik herinner mij niks van mijn cycli voor mijn pil.. toen was ik 11. Weet alleen dat ik heel lang bloedde. En tijdens mijn pil gebruik bloedde ik ook met gemak 6-7 dagen. Mijn 2 menstruaties zonder pil waren ook maar 4 dagen, eerste dag licht, tweede en derde redelijk zwaar, vierde dag al bijna niks meer
Het voordeel van zulke avonden is dat de tijd VLIEGT!! dus ook snel klaar voor je gevoel en het is opzich wel te doen als ik een goed team heb die luisterd zolang ze precies doen wat ik zeg gaat alles goed. Zodra 1 of 2 denken dat het anders sneller gaat loopt alles in de soep en dan ben ik ook heeeeeel kwaad dan ga ik altijd a la Gordon Ramsey uit mn dak en dan loopt het ook weer
Ik was ook heel verbaasd toen mijn 2 nieuwe cycli maar met zo weinig bloed waren, heerlijk!! Ook geen restjes die na een paar dagen nog eruit kwamen, daar had ik tijdens de pil altijd heel erg last van. Denk je er vanaf te zijn, komt er ineens nog zo'n klodder bloed uit in je schone onderbroek
Als jij op je trouwdag hier komt kijken of ik wel of niet ongesteld ben geworden verklaar ik je wel een beetje voor gek hoor. Volgens mij heb je wel iets anders te doen die dag. Maar ik hoop het, dat ik niet meer ongesteld wordt. Echt heel erg maar vind de weken sinds ik weet dat we er nu voor gaan echt super traag gaan. En ik mag echt nergens over mopperen want het is pas ronde 1 en ik heb meteen weer een keurig cyclus, maar echt, kan die tijd niet wat versnellen? Wachten duurt zo lang! Ik kan me ook echt niet voorstellen hoe dat is bij de dames die zulke lange cyclussen hebben of meiden die al een flink aantal rondes bezig zijn. Je kan niet anders dan wachten, maar echt, hoe dan? Hopelijk kom ik er nooit achter, maar voor nu vind ik de tijd dus nu al te traag gaan.
Gaan jullie mannen/vriendjes weleens op vakantie zonder jullie? Dus met een andere vriend of zo? Wat vinden jullie daarvan en hoe gaan jullie ermee om? Ik zelf heb echt totaal geen behoefte om met andere vrouwen op vakantie te gaan, ik wil graag alles delen en meemaken met mijn vriend. Zeker op een vakantie dan wil ik niet mijn vriend hoeven opbellen om te laten weten wat ik allemaal meemaak. Dan vind ik het jammer dat hij er niet bij is. Nou had mijn vriend vorig jaar een game toernooi een weekend met stel vrienden, zie ik niet echt als vakantie. Maar miste hem wel maar moet kunnen. Maar nu belde een vriend van mijn vriend mij gisteren op.. En als huwelijkscadeau wil hij met mijn vriend naar oostenrijk op vakantie. Dus het huwelijkscadeau is ook nog eens gericht op alleen mijn vriend Ik moet nu nog 2 weken mijn mond houden, want het is een verrassing. Maar ik vind het toch een beetje raar.. Ook omdat wij misschien niet eens op huwelijksreis gaan dit jaar en dan gaat ie wel met een andere man want dan voelt als huwelijksreis ofzo Nou zal het er ook mee te maken hebben dat ik al vanaf het begin een onprettig gevoel heb bij die man. Hij is de manager op zijn werk, daar kent hij mijn vriend van dus mijn vriend werkt voor hem. Daarnaast is hij ook nog coach, soort van maatschappelijk werk. Het lijkt erop dat hij vaak werknemers buiten werk om coacht, waar hij vervolgens vriendschappen mee opbouwt. Ik vind dat in eerste instantie al beetje onprofessioneel. Hij is ook nog eens 20 jaar ouder, wat nu niet meer zo'n verschil lijkt (hij is 50 en mijn vriend 30, maar het begon toen hij begin 20 was en dat voelt voor mij dan toch wel weer anders). Hij is heel erg handtastelijk naar iedereen toe, naar mij, naar mijn vriend en echt iedereen. Daar kan ik heel slecht tegen. En ik heb me heel vaak afgevraagd of hij niet homoseksueel is, wat niet erg is maar alles bij elkaar heb ik me weleens afgevraagd of hij niet meer wil van mijn vriend. Mijn vriend ziet dit heel anders, hij vind hem wel beetje raar maar hij kan goed praten met hem. Hij is al eens eerder met mijn vriend 2x naar oostenrijk geweest toen hij dus begin 20 was en voordat wij een relatie hadden. En nu wil hij dus weer gaan.. Ik vroeg mij af of het aan mij ligt dat dit allemaal een beetje gek is.. Misschien omdat ik hem niet zo mag, dat ik daardoor al snel dit soort dingen niet prettig vind. Weet ook niet of mijn vriend dit een leuke verrassing gaat vinden, die man denkt van wel. Ik heb er mijn twijfels bij. Maar ik wil ook niet een vrouw zijn die jaloers gaat zitten doen en die niet wil dat haar man op vakantie gaat met vrienden. Dus ik probeer het een verrassing te houden en probeer daarna zo goed mogelijk te doen alsof ik het leuk vind
Haha waarschijnlijk niet de 20e zelf nee, maar vind wel leuk als huwelijkscadeau dat ik de volgende dag berichtjes kan lezen dat je zwanger bent! Dus daar ga ik gewoon voor duimen! Ja wachten duurt erg lang.. door de bruiloft gaan deze weken snel maar zodra ik denk aan dat dit de ronde is dat we gaan proberen, vind ik het ook lang duren. Ja helaas kan je niks anders doen dan wachten, er is geen manier om alles te versnellen helaas. Dus ook al denk je nu hoe dan?? Het is ook verschrikkelijk, maar er is niks anders te doen dan wachten en hopen en afleiding zoeken!
Ja gaat het ook hoor, langer als met een lange cyclus. Maar idd je kan niks anders doen dan afwachten. We willen graag allemaal kinderen daarom zitten we hier. Maar als die cyclus dan ook nog fucking lang duurt pppff daarom erg frustrerend voor duitshollands meisje
De mijne is zonder mij nog niet op vak geweest, en nee zou ik niet leuk vinden maar meer omdat ik hem dan mis. Maar kan en ga hem niet tegenhouden als ie zou gaan. Van jou situatie weet ik het niet hoe of wat. Maar mocht die vent wat proberen is het einde vriendschap denk ik zo, dus die gok zal ie niet gaan proberen. Lastig lastig
Ja precies ga hem zeker niet tegenhouden.. Denk ook niet dat ie wat probeert want daar had hij voordat ik een relatie met hem had al kunnen proberen, zover ik weet heeft ie dat nog nooit geprobeerd dus daar ben ik eigenlijk ook niet bang voor. Krijg gewoon onprettig gevoel bij hem en vind het cadeau wat ongepast. De timing verkeerd Maar ik ga het er wel nog met mijn vriend over hebben, wanneer hij het eenmaal weet. Vind het er ook beetje vanaf hangen hoelang, want het gaat wel van onze gezamenlijke vakantiedagen af en die heeft hij niet super veel. En ook natuurlijk of ik zwanger ben ja of nee en dus wanneer hij kan gaan
@Orchid24 Mijn vriend gaat regelmatig zonder mij een weekendje weg en ik vind het heerlijk om een weekendje voor mezelf te hebben met of zonder zelf plannen te hebben. Echt op vakantie is hij nog niet geweest zonder mij, maar ik wel zonder hem. Januari 2017 was ik 2 weken op vakantie waarvan 1 week met 2 vriendinnen in Amerika en 1 week met mijn beste vriendin in NL.. November 2017 was ik ook 2 weken op vakantie waarvan 1 week in Lanzarote met mijn beste vriendin en weer 1 week in NL. Verder ben ik in de tussentijd ook 2x een weekje naar Mallorca geweest met 3 vriendinnen en 1x een midweekje naar hamburg met 3 vriendinnen. Dus ik ben zelf al vaak weg geweest. Bijna vaker zonder hem dan met hem haha! Wat ik in jouw geval wel een beetje vreemd vind is dat het net na jullie trouwdag is.. en vreemd dat jullie dan niet met zijn allen gaan ipv alleen je vriend met hem. Gaan ze dan ook maar met zn tweeën of gaan er meerdere mensen mee? Het klinkt inderdaad een beetje als een vreemde vogel… ik weet het niet hoor.. Maar als ik het goed begrijp zijn ze dus 10 jaar geleden geweest en nu wil hij ineens weer met je vriend daarheen? net nadat hij getrouwd is? vind dat wel erg vreemd eerlijk gezegd. Geen idee ook wat je zou kunnen doen of zeggen, hele aparte situatie!!