Ja geef je lichaam even de tijd om rust te pakken, en misschien gaat het ietsje beter zodat je even een uurtje naar de groep kan. Tis even bekijken wat je lichaam aangeeft. Ja het is even afwachten maar voor nu niet jezelf schuldig voelen want je kan er echt niks aan doen.
Ja precies, kan ook niet heel veel meer doen nu.. en dan nog begin ik steeds meer zoiets te hebben van werk is niet alles.. ik heb afgelopen jaar zo mijn best gedaan om 3 middagen te kunnen blijven werken, dat ik daarnaast niks meer deed voor mezelf. Ik wil niet dat dat mijn leven word zegmaar, mijn kinderen maar ook gewoon mijn prive leven moet voor gaan. Dus als werk betekend dat dat het enige is wat ik kan doen, dan stop ik. (nu makkelijk gezegd hoor heeft al meer dan halfjaar geduurd om eindelijk me ziek te melden, dus laat staan ontslag ) maar zo begin ik er wel over te denken. Mijn vriend staat daarachter, dus we zijn ook veel aan het kijken naar mogelijkheden. En als ik zwanger ben dan kan de boel weer helemaal veranderen lichamelijk, dus we zullen ook afwachten wat dat voor een impact gaat hebben.
Ja precies, is ook wel lastig natuurlijk. Zeker als je wilt werken maar soms zegt je lichaam even stop. Misschien gaat het straks wel weer met 1 middag ja wie zal het zeggen. Voor gezonde mensen is een zwangerschap al zwaar. Maar tis ook even afwachten hoe jou lichaam er op reageert. Lastig he altijd maar afwachten hoe en wat
Nee ik ga nu niet meer testen. Heb al zoveel testen verspild deze cyclus.. vind het zonde. Ik wacht af tot 30 april, misschien word ik daar voor nog ongesteld
Wil helemaal niet meer testen deze cyclus ik wacht nu eerst mijn menstruatie af en hoop daarna op een mooiere en kortere cyclus. Anders moet ik er ZOVEEL testen aan verspillen nu, en ik ga er niet vanuit dat er nu nog iets gebeurd. Dus ik wacht gewoon af tot ik eindelijk bloed heb, of nieuws heb op de 30ste na die echo.
Rot dat het allemaal even niet gaat zoals je wilt. Helaas moet het dan maar even zoals het gaat. Wat voor werk doen je? Zoals ik het hier nu bij elkaar puzzel BSO ofzo? Ik werk zelf in de kinderopvang, op een babygroep ook nog. Tot zo ver er niet teveel mee bezig zijn op m'n werk dus. Ook nog een zwangere collega nu, dus het gaat op het werk regelmatig over kinderwens en zwangerschap enzo. Ik probeer die gesprekken maar een beetje te mijden als het enigszins gaat, geen zin dat het hele bedrijf gaat zitten analyseren of het al wel of nog niet gelukt is. @duitshollandsmeisje Je lichaam werkt ook niet echt mee om het duidelijker te krijgen he... Maar een mooi voornemen inderdaad om het voor nu even op z'n beloop te laten. Hopelijk kun je het ook echt een beetje loslaten, want het je voornemen en dat het ook daadwerkelijk lukt zijn toch nog 2 hele verschillende dingen.
BSO ja! Aah ja kan me voorstellen dat er daar dan veel over gesproken wordt! Inderdaad beter nog even mijden Bij mij ook elke keer als ik misselijk was, zwanger?? Denk ik nee ben gewoon vaak misselijk
Godzijdank is de pijn van de menstruatie hier goed te handelen. Zou anders nogal zonde zijn van de vakantie. Maar weinig tot geen last van Als ik thuiskom ben in er weer vanaf. Kan ik gelijk weer volop van manlief genieten
Sorry dat ik verder niet reageer, maar daar is het internet in de middle of nowhere echt te slecht voor. Probeer wel selectief mee te lezen
Nou mijn krampen worden nog niet echt minder hoor Heb zo'n slecht humeur ook, bah bah. Weet van ellende niet hoe ik moet zitten of liggen. Ben blij als het doorzet.
Nou morgen de laatste menopauze test doen. Toch best wel spannend. Als deze wit is dan zit ik in de premenopauze, als ie gekleurd is dan echt overgang...we gaan het zien test is net zo betrouwbaar als de zwangerschapstest dus daar zal het niet aan liggen.
Ja en anders veranderd er nog niks. Kan nog steeds kinderen krijgen alleen minder snel maarja we zien wel
Hoe was dat bij jou @Orchid24 ? Met jouw lange cyclus? Had jij toen ook zoveel pijn en krampen? Of gewoon ineens vanuit het niets bloed?