Oke nou das dus bij elke vrouw verschillend dacht al dat me piek ergens geweest was maar heb gelukkig mazzel Tenminste heb nog geen knaller gehad dan maar ze zijn wel allemaal donker
Je had toch ook iets verhoogde fsh waarden kwam uit bloed en urine? Daarom dacht je tegen overgang aan te zitten. Dan zijn LH waarden vaak ook wat verhoogd, dat verklaart dan ook dat de testen de hele tijd wat donker zijn, hopelijk ga je wel echt je piek vinden. En anders toch nog eens bloed prikken en dan netjes op dag 2/3 in cyclus? En dan LH en FSH laten prikken. Succes! Hopelijk vind je toch snel je knaller!
Jeej mijn eerste ovulatietest is een feit! Ik gebruik clear blue met smiley. Ik wist dat er geen smiley zou komen nog maar nu zie ik wel blauwe streepjes.. zeggen die ook al wat? Hoe donkerder hoe dichterbij of is dat niet zo bij clear blue??
Heb jij dan iets van medicatie gehad of niet? Na 1,5 jaar ongesteld bedoel je? Ik denk dat ze bij mij 11 juni eerst nog bloed afnemen en mijn hormonen gaan nakijken enzo, ben benieuwd.. het is gewoon ook raar dat in september alles er nog goed uit zag en er zelfs een ei gesprongen was en nu dit. Kan misschien door mijn gewicht gekomen.. maar daar is nu al bijna 7 kilo van weg, dus we gaan gewoon rustig aan door
Ladies, ik weet dat ik beloofd had niet te testen, maar ik voelde me vanochtend/vanmiddag ineens zo anders. Last van hoofdpijn, lage rugpijn, krampen die van rug naar benen naar buik liepen... Kortom, toch de predicator early er maar bij gepakt... My god
Ook ik kon het niet laten.. Mijn test vanmiddag : https://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/15572366564096814713186818177161-jpg.615779/