@Zonnetje19 Ja, dat is wel wat anders dan wat je nu doet. En we moeten in nederland blij zijn met het uwv. Veel landen hebben ze zoiets niet en ben mee eens het is niet ideaal altijd, veel regeltjes ect maar bij een baas werken heb je ook regels en die wil er ook wat voor terug.
Ja heb ik maar dat is 40 uren en dat gaan mijn hondjes niet redden. Wil de ochtenden werken. Er zit 1 hond in een bench en vind 9 uur te lang om in een bench te zitten
Ja heel anders, ja moeten we ook maar als ik het kan mijden dan doe ik dat. Vind regels ook niet erg hoor, soms moet je dingen uit de weg gaan
Oh dat zeker! Het is ook goed dat het er is, maar vind erg afhankelijk wie er zit. Nu heb ik nooit als "klant" daar gezeten, maar heb met ze moeten "samenwerken" tijdens mijn stages toen ik maatschappelijk werk studeerde.. zaten enkele aardige behulpzame mensen bij, maar soms baalde ik gewoon voor mijn "cliënt" als ik al de naam zag.. oh die dat word leuk... Terwijl je door allerlei redenen bij het UWV terecht kan komen..
Inderdaad dus ik blijf weg bij het uwv betaal zelf wel een opleiding...eerst even andere dingen eerst
Ik ben toch wel blij dat ik in Duitsland werk hoor.. Ook al is het 'maar' horeca. Hier heb je zoveel werk! Er is altijd wel ergens een plekje! Toen ik 23 was kwam ik zoooo vreselijk moeilijk aan een baan.. niet normaal.. had bijna 6 jaar in een hotel gewerkt sinds ik 18 was en had het daar super naar mijn zin maar helaas 0 uren contract en toen er een nieuwe manager kwam hebben ze alle 0 uren contracten eruit gewerkt vond ik echt onwijs jammer, want dat was gewoon mijn tweede thuis. Maar toen viel het zo vreselijk tegen om een andere baan als kok te vinden! Niet normaal!!!! Meer dan 20 sollicitaties gestuurd, ook in omstreken van 50km en NIKS! Kreeg bijna overal een automatische reactie 'dat de vacature al vervuld was', m.a.w. ik was te oud. Want overal in NL zoeken ze in de horeca mensen tot 20 jaar ofzo... En toen kwam ik met 26 in Duitsland en zeiden ze dat ik nog zo jong was was 1 van de jongste in de keuken!! Veel bij ons zijn over de 40, en als die zouden stoppen vinden ze net zo makkelijk een nieuwe horeca baan. Wel apart eigenlijk hoor. Maar goed.. Vandaag, morgen, overmorgen en vrijdag nog en dan is het voor mij ook voorbij bij mijn huidige baan... Ik hoop zo dat mijn huidige collega's nog contact met mij zoeken als ik weg ben joh... ben ergens zo bang dat ik dan weer niks te doen heb snap je... heb nu heel veel gezellige jonge collega's die vaak weg willen gaan en mijn nieuwe baan heb ik maar 4-5 collega's in de keuken en 2 daarvan zijn al wat ouder (mijn baas en zijn moeder) .. niet dat ik sociaal dan alsnog niets te doen heb
Wel fijn dat het in de horeca anders is daar. Of niet alleen in de horeca maar overal? Tuurlijk komt wel goed hoor.