Om 18:30 uur! Zou ik de eerste jongen zijn van het lijstje? Als ik de fabeltjes moet geloven krijgen wij ook een meisje. 6 weken lang overgegeven.. maar ik heb geeeen idee! Beide zijn super leuk dus laten ons verassen.
Is ook allebei hartstikke leuk! Leuk ook om als eerste een jongetje te hebben en ergens ook ontzettend grappig als we weer een meisje in de groep hebben! Daarna ook meteen een shop moment ingepland?
Haha ja lijkt me verschrikkelijk lang wachten.. of je moet alles in gender neutraal doen maar op wat dingen na zal ik dat niet doen. Dan is het echt lang wachten
@Sammie28 @Jaimpiej @BeeReis @Tammie81 Dames! We zijn inmiddels aan deel 3 begonnen, het gaat ontzettend hard hier dus het is soms (vaak..) moeilijk bij te houden! Maar voel je welkom om nog steeds mee te kletsen!
Als ik zo'n banner wil maken, welke datum hou ik dan aan? Ik had namelijk een laat ei, positieve ovulatietest op CD19. Dus ei op CD20/21.. en gemiddeld een cyclus van 31 dagen.
volgensmij tellen ze gewoon vanaf 1e dag van menstruatie en daar dan 9 maanden bij weet niet precies hoeveel dagen dat zijn haha. omdat niet altijd duidelijk is wanneer iemand zwanger is geraakt, dacht ij
Nou dat weet ik niet precies. Bij mij was het met cyclus van 25 dagen 1e dag van mn laatste menstruatie aanhouden en dan kijken hoeveel weken ik dan zat en daar moest ik 3 dagen bij optellen. Ik had het toen ook berekend met deze calculator en dat klopte exact met mijn termijn echo.
Volgens mij teken je +40 week. En de dagen dat je cyclus korter is dan 28 trek je daar geloof ik weer in dagen vanaf.. (maar weet het niet zeker) Ik ben nog zoekende naar een uitgerekende datum calculator waarbij je je eisprong moet invullen.. (heb die ooit ergens gezien) Edit :ik lees net 266 dagen na je eisprong
We berekenen je uitgerekende datum als volgt: Wij tellen 40 weken (280 dagen) op bij de eerste dag van je laatste menstruatie. Aangezien de ovulatiedatum afhankelijk is van je menstruatiecyclus corrigeren wij de berekende datum uit stap één hiervoor. Dit betekent dat iedere dag dat je menstruatiecyclus korter is dan 28 dagen, je uitgerekende datum een dag eerder wordt. Voor iedere dag dat je menstruatiecyclus langer is dan 28 dagen, wordt je uitgerekende datum een dag later.