Wij hebben gisteren bij de verloskundige het hartje gehoord, zo leuk! En nu lekker even naar de kapper genieten.
@Momma2b Yeaahhh mooie test, geeft ook duidelijker lijntjes dan de action! Gefeliciteerd geniet er samen van, jullie eerste vakantie met zijn drietjes
Ik denk dat ik weer een lange cyclus heb.. ik had hoop op een korte maar zit weer op dag 18.. mijn app schat mijn ovulatie op de 11e en denk dat ik wel weer rond die tijd zit.. misschien paar dagen ervoor of paar dagen erna we zullen het zien baal daar wel een beetje van.. doe gewoon 4 maanden ongeveer over 2 rondes.. maarja niks aan te doen helaas.. maar gewoon hopen dat ik deze ronde zwanger word dan geeft het niet meer
ja en eergisteren was echt een duidelijke streep en meestal komt dan erna wel de piek maar gisteren 2x getest en net weer en nauwelijks een streep.. dus dan ga ik ook weer twijfelen of die ene streep al mijn piek was maar dan had ie wel wat duidelijker moeten zijn.. dus blijf nog maar doortesten.. slijm was wel heel weinig, echt af en toe normaal heb ik heel veel.. maargoed..
Lieve allemaal! Bedankt voor alle felicitaties! Wij gaan zeker genieten hier. Deden we al hoor. Het is heel onwerkelijk nog. Dat is best gek, want ik wist eigenlijk wel dat er een goede streep zou komen vanmorgen. Kon bijna niet anders... We hadden er heeeel erg op gehoopt, maar het is zoiets groots en ongrijpbaars dat het zo moeilijk is te geloven ofzo. Haha... Zal langzaam aan wel komen. Zitten al een beetje te praten over wanneer gaan we het vertellen. Dat zal nog wel eventjes duren. Even nog voor onszelf houden. Mijn vriend is 1 juli jarig. Dus we zitten eraan te denken om het dan iedereen te vertellen. Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma en ik kan niet wachten om het te vertellen! Ik wil echt hun gezichten zien, lijkt me echt ZO mooi. We hebben best wel veel meegemaakt als gezin met elkaar en dan nu zulk goed, positief nieuws. Ja dat word janken denk ik haha. Maar heerlijk tranen van geluk deze keer dan. Wij liggen nu weer lekker aan het zwembad. Windje, beetje bewolking, maar dat is echt niet erg want het is alsnog 29 graden ofzo... Dus dit is heel goed te doen zo. Wel jammer... Er word gebouwd aan een nieuw deel van het hotel. En ook in het weekend helaas. Dus we zitten wel met die geluiden. Gelukkig hoor je het op een gegeven moment niet echt meer. Maar het is wel jammer... Maar dat mag de pret niet drukken!!! Wij gaan genieten van onze vakantie en het goede nieuws.
Zo leuk! Het is jullie echt gegund dus lekker verder met bedenken! Deze blijft gewoon plakken, dus alle tijd om aan het idee te wennen! Maar denk dat het altijd onwerkelijk blijft Jammer ja van het hotel.. Veel plezier!
@Orchid24 ; bij twijfel door blijven testen. Ze zeggen dat als je twijfelt of het de knaller was... Dat het hem dan niet is. Via google kan je ovulatie testen van anderen bekijken en daar word ook op gereageerd. Misschien helpt het je om je eigen testen te interpreteren.