Den haag en Scheveningen zijn erg leuk!! Mooie stad. Lekker van genieten en je hebt volgens mij best mooi weer. Wij zijn nu in t vakantiepark. Ik lig heerlijk buiten in de zon. En hoor alleen maar vogeltjes. Tis echt volop ontspannen en genieten. Straks lekker zwemmen. Tis echt een minibreak. Niks hoeft, alles mag! En niet de afleiding van thuis van ik moet nog dit of dat.
@MissElla87 ; ik heb ook wel eens na de seks dat ik pijn heb daar beneden. Is een vervelend gevoel. Meestal is het dan omdat het wat te ruw is gegaan. En helemaal bij jou, kan ik me voorstellen dat je dat sneller hebt. Geen reden om je zorgen te maken volgens mij, maar navragen kan nooit kwaad!
Ik kan de post even niet vinden maar heb ik ook wel eens hoor. Meestal 1 of 2 dagen en dan is het weg. Moet zeggen nu ik gestopt ben met de pil is het vaker maar ach het is nou eenmaal zo. Maak je geen zorgen hoor mocht het langer aanhouden dan zal ik wel ff bellen
Oh dat klinkt heerlijk! En wat kan je nou beter doen met dit weer dan zonnen en zwemmen. Geniet ervan!
Haha.. balen dat we geen koffer mee hebben maar een simpele weekendtas. Ik zal de volgende keer wat duidelijker zijn.. dan weet je wanneer de koffer klaarstaat.
Ja het blijft een stukje hele gevoelige huid hè. En daarnaast is het bij jou waarschijnlijk niet zoveel gewend. Als t nou echt lang aanhoudt of je maakt je zorgen gewoon langs de ha gaan hoor!
Ja en t is bij mij natuurlijk alleen een spuit die erin en eruit gaat haha. Zo romantisch. Maar ik zal t in de gaten houden. Morgen hoop ik dat we even van elkaar afblijven haha
Whoehoe.. Ik dacht al wat slijm te traceren vandaag. Maar wist niet helemaal zeker vanwege sperma wat er ook uitliep. Maar net had ik heel veel. Dus weet t nu wel zeker haha. Morgen maar weer testje wagen. T lukt me steeds niet zo goed want ik drink veel door warmte. Hopelijk morgen ochtend. Ik hoop niet dat t erg is als we t elke dag doen, t insemineren. Maar als ik morgen een positieve test heb dan gaan we t sowieso nog eens doen.
En weer 139 berichten erbij ik hou jullie zo niet bij hoor hihi. Ik had gisteren mijn laatste (ontzettend drukke) werkdag en ''s avonds dus afscheidsfeestje, was echt suuuuperleuk en gezellig. Ontzettend verwend met heel veel lieve en leuke afscheidskadootjes en kaartjes dat had ik echt echt niet verwacht! Tot 3:30 gefeest met mijn collega's. Was echt super. Ga ze onwijs missen maar er valt nu toch ook wel een last van mijn schouders hoor! Dit weekend nog lekker vrij en dan maandag gaat mijn nieuwe avontuur beginnen!