Oh wat fijn dat het zo gezellig was...gelukkig houden jullie contact. Maandag beginnen wat leuk en toch ook wel spannend
Dat afscheid neemt niemand je meer af iig! Mooie herinnering! Alvast heel veel plezier en succes morgen! Het zal vast beetje spannend zijn maar t komt echt goed!!!
Goedemorgen dames Nou vandaag alweer 1 dpo officieel het wachtbankje is begonnen. Wat gaan deze twee weken mij brengen, toch weer spannend
@duitshollandsmeisje Mooi zo! Nu lekker nagenieten en morgen nieuwe start! Allemaal lekker genieten van het mooie weer? Ik zag deze in andere topic en wou hem toch eventjes delen! http://www.mamaenzo.nl/zonnebrand-afwijkingen-geboorte/?utm_source=Mama-mailing+Nieuwsbrief&utm_campaign=a0a10034d0-EMAIL_CAMPAIGN_2018_12_12_04_13_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_22225c3989-a0a10034d0-222589925
@duitshollandsmeisje ; dank je wel! Wat fijn dat je zon leuk afscheidsfeest hebt gehad. Dat komt echt wel goed met nog contact houden hoor! @Loveischocola ; bedankt voor het delen! Sowieso zit ik nu liever niet met mijn buik vol in de zon. Heb even naar mijn zonnebrandcrème gekeken en kan dat stofje niet vinden, gelukkig!
Ja idd maarja des te vroeger met meer kansen dat dan weer wel. Ik klaag niet al is het wel een mega verandering net de pil toen was ik 1x in de 6 weken ongesteld
@Momma2b Ik moest ook aan jou nu denken juist omdat je op vakantie bent! En ik ga ook niet bakken in de zon, en heb een mooie grote hoed gekocht haha! Maar willen straks ff fietsen en dan smeer ik me natuurlijk ook in..
Voor mij helaas niet genieten van t mooie weer.. ben ziek.. hoofdpijn,keelpijn,moe,misselijk,buikpijn.. bij de Doktersdienst denken ze dat ik er een blaasontsteking bij heb dus moet straks urine inleveren.. jakkes..
Vandaag negatieve test nog, maar nu wel t gevoel dat ik over 1 a 2 dagen mijn ei heb. Veel slijm en t voelt allemaal erg open daar beneden. Dus vanavond gaan we er weer voor. Dan zit er 1,5 dag tussen. Voelt toch wat fijner dan als er maar 24 uur tussen zit. En daar beneden voelt t gelukkig al wat minder schraal .
Ik vind t ook niet erg dat t allemaal snel gaat.. Maar soms even een adempauze is wel fijn. Dus ik ga proberen dat te nemen in de wacht weken. We zijn er nu veel mee bezig.. op zich op een leuke manier. Mijn man vind t een heerlijke tijd dit haha, veel seks jeej. Ik vind t dubbel. Leuk en spannend. Tijdens t wachten hoeven we iig niet meer te presteren, dus even rust (met de nadruk op even).
@San0804 ; ah bah lekker vervelend zeg. Beterschap! @Loveischocola ; ja thnx. Ik kan dat ingrediënt niet vinden, dus ga er maar van uit dat het wel goed zit. @Zonnetje19 ; klopt. Ik ben gelukkig al niet iemand die graag ligt te bakken. Lig altijd wel onder een parasol ofzo. Vind hitte niet zo prettig ook. Dat scheelt!
Wauw jullie zijn goed bezig met insemineren haha! Ik hoop dat wij er ook ooit op die manier mee bezig gaan, nou hebben we wel afgesproken dat 1x te weinig is.. en dat als hij last heeft van prestatiedruk in mijn aanwezigheid, dat hij het dan maar gewoon zelf doet.. niet echt romantisch en ook niet zo leuk.. maar als dat helpt dan is dat dan maar zo! Volgens mijn app over 9 dagen ovulatie, nou ben benieuwd word erg onzeker van dat wachten op mijn ei.. gewoon het idee dat ik al 4 maanden verder ben en dat dit pas ronde 2 is.. bang dat het zolang gaat duren.. merk dat ik toch baal van dat mijn man wilde wachten.. omdat hij dacht dat het wel snel raak zou zijn.. en misschien is dat ook wel zo.. maar met een lange cyclus ben ik nog steeds maanden verder.. ik kijk juist enorm uit naar de wachtperiode na mijn ei.. ben ik de enige in haha maar dan kunnen we niks meer doen, dan is het goed en gewoon afwachten.. Ik word gewoon erg onzeker van deze periode waarin ik zit te wachten op mijn ei.. hoelang gaat het nog duren voordat mijn ei komt.. wanneer gaat het raak zijn.. en als mijn ei is geweest, dan heb ik rust haha dan hoef ik me er pas weer druk om te maken als test negatief is.. Lekker genieten inderdaad! Het weer is heerlijk! Je ei komt vast een dezer dagen en dan heb je in ieder geval een voorraad binnen en gewoon lekker insemineren wanneer jullie er zin in hebben! Geniet er nog van!