Nou had ik vanmorgen echt overduidelijk vruchtbaar slijm, mijn benen zaten gewoon aan elkaar (sorry lekker smakelijk detail ) dus mijn plan word morgen insemineren, dan zijn we allebei vrij. En dan proberen om de dag en op dag van de piek, maar zijn drukke dagen dus weet niet hoeveel ik mijn man ga zien.. maar we gaan het zien hoe het loopt
Ja heb er wel weer zin in! Eindelijk weer iets kunnen doen haha ben benieuwd hoeveel dagen tot piek nog! Ga jij vandaag weer testen of morgen?
Haha precies! Ja ik heb nog wat testen besteld.. die komen vandaag binnen dus denk dat ik na mn werk vandaag er nog eentje probeer.
Heb je predictors besteld @Sel078? Die zijn echt heel erg fijn qua strepen. Duidelijke strepen, goed afleesbaar en weinig vals positieve resultaten daarvan gehoord/gezien.
Jeej!! Succes alvast !! Eindelijk mag je los. Ik heb nog steeds geen smiley boehoe.. wel een koortslip. Maar dat weerhoud ons gelukkig nergens van. We gaan gewoon door, misschien blijven we t gewoon elke dag doen. Mijn man blijft elke dag een hoop sperma produceren haha. Helaas zegt t niks over kwaliteit maar goed.
Nou daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor die details. Maar super fijn en heerlijk van elkaar genieten.
Komt vast wel nog, anders een iets langere cyclus dan je gewent ben maar ach dat mag de pret niet drukken. Ook jij have fun
Zou echt heel bizar zijn... mijn vriend is er overigens van overtuigd dat de test negatief is, dus straks nog maar eens kijken.