Net een kv test gedaan en ook een mini streepje terwijl die normaal omo wit zijn.. ben dus wel bevrucht haha nu hopen dat ie blijft!
@schorpioen1981 spannend!!!! Hoop dat ie blijft zitten!! Mijn eerste werkdeel ging goed! Was best druk maar relaxte sfeer in de keuken. De chef had zelfs nog een burger voor me gemaakt dus ook al lekker geluncht, gratis en voor niks! Om 17:00 moet ik weer dus 2,5u pauze tussendoor. Heeft ook wel iets hoor!! En ik woon natuurlijk op 30 seconden loopafstand dus super relaxed. Zometeen maar even boodschappen doen dan, zeeën van tijd zo!!
Aaah mijn pakketje met testen wordt niet bezorgd vandaag.. ben ik de enige die zich opgelaten voelt om een test in de winkel te halen? Misschien omdat ik in zon klein dorp woon haha.
Ik vorige maand ook maar dacht ziet ze me weer aankomen hahaha en geen zin om bekenden tegen te komen
Vervelend.. maar je niet er door laten weerhouden inderdaad haha! Elke dag ja? Jullie hebben er heel veel zin in! Lekker van genieten dan samen haha! Als wij om de dag gaan doen, dan is dat echt al heel wat maar vanmiddag even met mijn man over gehad dat ik morgen of woensdag zou willen beginnen en dan wil kijken of het ons lukt om om de dag te doen en dan hopelijk op de piekdag zelf nog. En dat vond hij helemaal prima ik zei al misschien gaat de stress er dan wel vanaf, vorige keer deden we 1x en toen moest het ook goed gaan want dat was enige keer dat kon.. en toen ging het niet super.. dus nu we vaker doen, neemt dat de druk misschien al iets af.. hoop ik