ja al gedaan, meeste zeggen eerste 12 weken niet.. maar sommige zeggen dat wel kan.. en sommige zeggen dat voor innesteling wel kan enzo.. maargoed komt goed!
Ik ben nu 6 dpo en net even een ovutest gedaan gewoon omdat ik het een keer wilde testen heb nog een streep ook
Nee precies, je zou het wel kunnen vragen aan een vk...neem aan dat hun wel een duidelijk antwoord hebben
echt een duidelijke streep? las dat lichte steep altijd wel kan, maar duidelijke streep zou er misschien op kunnen wijzen.. maar is wel heel vroeg ik hoop het zo voor je!
ik ga wel gewoon zwemmen, vind ik ook heerlijk! Heb de kaartjes toen ook heel goedkoop gekocht via vakantieveilingen dus wat dat betreft vind ik het ook niet zonde ofzo om niet in de sauna's te gaan! Dan na ongesteldheid of na zwangerschap dan maar weer in de sauna's
op zwangerschap xd ovulatietest kan eventueel duiden op een zwangerschap, maar hoeft niks te zeggen. Daarvoor ben je misschien te vroeg maar sommige gebruiken ovulatietesten als vroege zwangerschapstest.. niet dat ik je daarin te veel hoop wil geven, want zo vroeg hoeft het niks te zeggen..
@Orchid24 ze zeggen als de sauna gewend bent het wel kan tot op zekere hoogte en je je goed voelt. Hoge temperatuur (ook hele hete baden) kun je beter vermijden. Dus sauna ook. Conclusie, doe voor zekerheid maar niet, heb je ook jezelf niks te verwijten. Lekker zwemmen en bubbelen is ook lekker toch!
Haha nee heb altijd een streep...maar wilde het een keer testen of ik ook na ei een streep heb, nou ja dus
Je LH schommelt gedurende je cyclus. Ik zou er nog niet teveel vanuit gaan. Je had wel een hele vroege piek dit keer toch? Misschien ei niet gesprongen en probeert je lichaam opnieuw? Ik zou voor de zekerheid toch ook maar een beetje seksen dan
duidelijke streep ja, heb je ook weleens hele lichte strepen of altijd zo duidelijk? grappig dat dat bij elke vrouw zo verschilt. Bij mij zijn echt lichte strepen altijd en ook mijn piek is vrij licht vergeleken met anderen, maar wel duidelijk mijn piek