Nou ik lig iig op bed ppff ben moe... Oma gaat slapen trusten dames en tot morgen weer. Een nieuwe verse mooie dag
Fijne Pinsterdagen dames! Wij hebben voor t eerst in ons bestaan gewoon geen familie dingen tijdens Pinksteren. Super relaxt. Dus gewoon lekker ons ding doen. Jullie nog plannen?
Heerlijk! Ik ben aan het werk, maar mag om 13 uur alweer naar huis. Daarna met vrienden naar de kinderboerderij, mijn zoon is dol op dieren, zo grappig om te zien, wijzen, roepen, ernaartoe rennen, aan mij vastklampen als hij het te eng vindt. Helemaal leuk.
Wij staan op een camping op de Veluwe. Heerlijk genieten van een klein beetje rust en lekker fietsen met dit mooie weer
Net gewerkt van 10 tot 14:30 en 17:00 weer tot uurtje of 21:30/22:00 nu genieten van mn pauze, misschien zo nog even stofzuigen
dankje! de eerste 40 uur zitten er op na vanavond, gek zeg!! hihi! van 10:00 tot 14:00 voelt helemaal niet als werken xD en daarna 17:00 tot 21:30, ik vind het geweldig. Net hele huis gestofzuigd we krijgen morgenavond 3 kinderen voor 2 nachtjes over de vloer, dus moet wel beetje schoon en opgeruimd zijn morgen werk ik alleen van 10:00 tot 15:00 en dan lekker 2,5 dag vrij en met die kids en mn vriend in de weer
Nee was vrijdag al ongie geworden. Alleen heel raar nu vandaag tussen de middag helemaal niets meer... Heb dit nog nooit gehad zo kort en raar. Ervaring mee iemand?
Kan natuurlijk maar vind persoonlijk dat elke bloeding die ander is dan "normaal" niet gelijk gezien moet worden als een innestelingsbloeding. Soms geven we elkaar hier op die manier wel beetje valse hoop. Wat je kan doen is of testen om het zeker te weken.. of anders afwachten .
ligt aan het weer... ze geven vanaf morgen bij ons veel regen en onweer beetje jammer... gaan waarschijnlijk naar een kindermuseum, misschien zwemmen, en misschien naar een soort apenheul als het weer het toelaat.. verder veel spelletjes denk, tekenen/kleuren en films kijken
Oh bij jullie ook regen en onweer das een leuk alternatief toch kinderen vinden bijna alles leuk dus daar zal het niet aan liggen...leuk alvast mocht ik je niet meer spreken heel veel plezier met de kleintjes