Oh oke erg pijnlijk weer...zou je af en toe ook geen man willen zijn soms hoor met dit soort vervelende klachten
Ja best haha. Naja beetje moe dus. En vandaag weer 2 jeuk bultjes erbij. Vind dat wel beetje frustrerend weer. Dus dan maar voor mijn eigen rust overal stofzuigen. Je weet maar nooit en morgen maar weer t bed verschonen enzo. Ik kan er best mee leven als t 1 of 2 bultjes zijn. Maar het niet weten hoe t komt.. grrr. En heel stiekem hoop ik natuurlijk dat die spierpijn in me buik een goed teken is haha. Maar mijn nuchtere ik weet dat het mijn darmen zijn en dus niks bijzonders. Hopelijk kan ik morgen beter peilen hoe ik me voel en of ik iets geks merk. Zo nog even de slaapkamer goed zuigen, lezen en slapen!! Hopelijk heb jij ook een oke nachtje.
Haha.. soms wel ja. Nou is t voor mij best te doen. T is als spierpijn in mijn borsten. Ik heb t veel erger gehad dat mijn man er niet aan mocht zitten. Nu mag t heel zachtjes. Bh uitdoen is wel even vervelend haha.
Wat heb je gekregen? Tijdens mijn slaapstoornis kreeg ik temazepam, uiteindelijk 40mgde max. en dan zat ik nog steeds rechtop in bed
Ja vervelend dat je zo moe bent, hopelijk laat het poezenbeest en manlief je met rust vannacht. Hoe kan dat nou rare builtjes zijn vervelend zeker als ze nog jeuken ook. En de huisarts is zeker geen optie he dat vreemde mens... Spierpijn in je buik kan idd alles betekenen, je mag bijna testen hoe voel je je daaronder kun je het nog bedwingen?
Ik weet het niet ga het morgen ophalen of overmorgen. Hoop een goeie wil zo graag slapen 1 nacht en voldoende dus dat ik wakker lig hoop ik niet. Oke zal is kijken of dat die is... Hoe gaat het met jou?
Iedereen reageert er anders op hoor, ik hoop voor jou dat je tabletten gaan helpen. Maar verwacht ook niet dat je binnen 5 minuten ko bent, want dan kan het nog wel eens gaan tegenvallen. En kijk als het van toepassing even goed wat je krijgt, je mag niet met alle slaaptabletten de volgende dag weer auto rijden.. Met mij gaat het wel redelijk. We hebben nu nog een weekje vakantie, maar tis toch best druk. Vorige week is de relatie van mijn zusje plotseling uit gegaan, en hij wil niet vertellen waarom etc. heel raar gedoe, ze woonden net 2 maanden samen dus dat is heel naar. En de dag erna kreeg mijn moeder de diagnose reuma, en gelijk heftige medicatie, en als klap op de vuurpijl hoorden we die dag ook dat mijn nicht (ze heeft kanker) niet meer beter wordt, er is geen enkele kans, en volgende week hoort ze hoelang ze denken dat ze nog heeft.. heel heftig.. Ze heeft een kindje van 3.5 echt heel verdrietig.. dus daar ben ik best veel mee bezig in mijn hoofd.. daarom reageer ik ook even niet zoveel de laatste tijd..
Oh jeetje wat heftig allemaal Ik snap zeker waarom je even met andere dingen bezig bent, jeetje. Wel vreemd idd dat het zomaar uit is gegaan, en dat ie ook niet wil vertellen waarom. Ppff wist je moeder al dat ze reuma had of was het echt een hele nare verassing, had ze al soortgelijke klachten? Wat vreselijk van je nicht wat een zware tijd zeg, en dan ook nog een kindje...vreselijk ook dat je nog 1 week moet wachten dan voordat je hoort hoelang je nog heb te leven. Je heb flink wat vreselijk nieuws achter je kiezen.
Ja gek he dat hij het niet wil vertellen, en dat na een relatie van 5 jaar..ik vind het zo respectloos. Ze zouden in juli 5.5 week naar Maleisië, dat geld voor die tickets (lees +/- €1000.- p.p.) is ze dus kwijt, plus ze zit nu met een huurhuis waarvoor ze alles alleen moet ophoesten omdat hij weg is, en daar was vooraf natuurlijk niet op gerekend.. maarja dat komt uiteindelijk wel goed, maar het is wel extra zuur.. ook is het heel vreemd dat ze 3 dagen voor dit gebeurde ze nog een lang weekend Portugal hadden geboekt samen, en er niks is voorgevallen geen ruzie oid. Dus nu ga ik mee naar Portugal, ticket hebben we maar ongeboekt, is ze dat tenminste niet ook nog kwijt.. ik vind t zo sneu allemaal.. Mijn moeder had de laatste maanden wel wat klachten, maar de vorige keer was er gezegd dat het op reuma leek, maar dat was het niet, konden ze tenminste niet met zekerheid zeggen. En nu werden de klachten zo erg dat ze met spoed weer naar de reumatoloog moest en toen bleek het toch echt wel reuma te zijn.. En dat van mijn nicht weten we nu ongeveer een week, dus ja ze moet 14 dagen wachten tot ze hoort hoe lang ongeveer nog.. echt heel heftig.. ze is nog maar 35.. ik kan me het gewoon niet voorstellen dat ze niet oud gaat worden... ik vind het een afschuwelijke gedachte.. en als ik dan aan haar zoontje denk dan breekt mijn hart.. vreselijk, ik kan het gewoon niet beschrijven dat gevoel..
Met mijn man afgesproken als het nog 1,5 week zo blijft met die jeuk dat we dan samen naar de huisarts gaan om te vragen wat t kan zijn enzo. Dat geeft me wel rust. T testen doet me echt heel weinig. Ik wacht liever totdat ik over tijd ben. 2 keer vorig jaar was ik zo overtuigd dat ik zwanger was en ik maar testen enzo.. En op me nod gewoon ongesteld alsof er niks aan de hand was. T was zo stressvol. Maja toen was t nog niet met spuitje dus ik had al weinig hoop maar toch liet ik me gek maken. Dus nee dat ga ik niet meer doen. Me lijf is in die luteale fase erg betrouwbaar. Dus over tijd zijn zegt dan al zowat genoeg. Dus ik kan prima wachten. Sterker nog in me hoofd ben ik al bezig met de volgende ronde. We hadden t deze ronde zo leuk met proberen dat we er best naar uitkijken haha. Ga je al bijna weer testen ?
Oh wow.. wat heftig zeg begrijpelijk dat je met hele andere dingen bezig bent. Tis heel veel zo in een keer. Sterkte met dat alles!! En hopelijk heb je ook snel meer duidelijkheid rondom die breuk. Dat klinkt ook best vaag zo.
Super jong nog.. Ik schrik er ook echt van hoor. En dat je dan 2 weken moet wachten op zulk nieuws.. holy shit. Alsof het niks is. Snap niet dat je daar zo lang op moet wachten. Mega heavy en heel verdrietig ook voor het kindje en partner en de familie idd !!! Jakkes. Dan komt sowieso het hele fragiele van het leven heel dichtbij. T kan allemaal zo voorbij zijn. Heb dit ook vaak van dichtbij meegemaakt. Daarom probeer ik mezelf soms ook bewust te maken dat het leven echt te kort is om je druk te maken om bepaalde dingen en we niet alles even serieus moeten nemen. Genieten met een hoofdletter G!
Ja tis wel een beetje heel vreemd idd, je zou toch denken dat hij wel een reden heeft. Maar is ook niet leuk voor je zusje dat maakt haar extra verdrietig en onzeker. Jeetje wat naar dat ze dan ook nog het hele huurbedrag moet neertellen kan ze niet een goeie vriendin vragen die het ouderlijk huis wilt verlaten? Je vreselijk nieuws van je moeder, binnen no time horen dat je toch reuma heb en dan ook nog die zware medicatie erbij...je moeder had dat natuurlijk never nooit verwacht, zal wel enorm geschrokken zijn ook. 35 jaar jaar verschrikkelijk das nog piepjong. Er gaat een hoop voor die kleine veranderen, en niet op een leuke manier ppff vreselijk echt waar. Een goeie begeleiding en veel praten op zijn niveau is heel belangrijk.
Oke ja verstandig, zeker als jullie het beide hebben. Ja zou dat ook zeker doen hoor, je maakt jezelf helemaal gek en het kost alleen maar geld met die testen. Ja ga dinsdag beginnen, dan ben ik nog mooi op tijd. En dan beginnen we weer aan ronde 06 gaat hard zo met korte cyclussen..
Het gaat wel, Ben nog altijd niet helemaal beter blijft beetje aanmodderen maarja gaat wel weer over, spelen ook andere dingen al een tijdje en dat is wat ik nu ook echt wil gaan oplossen, zijn dus ook nu deze maand niet echt bezig geweest met zwanger worden bijv, zien wel hoe het loopt voor nu belangrijker is dat ik alles weer ‘goed’ krijg en dat ik uit die put kom