Inderdaad, dat scheelt veel, ik wilde vorige week testen vw de huisarts maar had het niet hoeven doen. Maarja dat wist ik niet natuurlijk..na nod testen is het beste
Haha nouja hebben we allebei een beetje gekregen wat we wilden Ik wilde geen hoop hebben en jij een beetje hoop waar we het van de week over hadden haha! Het schiet in ieder geval al op voor ons gelukkig! En inderdaad afleiding zoeken, heb ik gelukkig wel wat meer deze week!
Weer vooruitgang geboekt bij fysio helemaal happy nu haha! Ze gaat met psycholoog overleggen of we met pelottes gaan beginnen, nou doe ik pelottes al heel lang gebruiken maar mijn fysio deed dat nog niet met mij. Ze denkt dat we dan grotere stappen kunnen maken en dat insemineren dan misschien over tijdje niet meer nodig is, als ik nog niet zwanger ben maarr zij gaat alleen over mijn spieren, het andere punt is nog dat ik meer opgewonden moet zien te raken en uit mijn hoofd zien te raken en dat lukt me al jaren niet meer maar zou zo fijn zijn!
Oh super goed zeg, dan moet je uitvinden waar je wel opgewonden van word...erg lastig i know maar think out of the box
ja echt geen idee joh.. voor de fibro geen problemen mee gehad nu is alles te gevoelig en te snel irriterend xd maar we gaan het vinden!
ja haha ben al volop experimenteren maar denk dat zolang ik nog zo moe ben en te druk heb met werk en al die andere dingen dat daar ook niet zo snel verandering in komt. Ik heb echt rust en echt tijd voor mezelf nodig. Heb wel veel tijd thuis, maar ben dan kapot door werk en andere dingen. Dus dat moet eerst veranderen denk ik en daar ben ik wel mee bezig, maar duurt ook even allemaal. maar komt goed!
Hee dames, het gaat hier weer wat beter. Onze pup is er sinds 2 dagen en dat helpt enorm! Veel afleiding en ben gewoon niet meer alleen. (Was ik al niet maar zo voelde ik mer wel) Ik heb nog geen contact opgenomen met de VK. Maar dat ga ik deze week alsnog wel doen. Zou fijn zijn als iemand even mee kan kijken en advies kan geven. @San0804 pfff wat naar zeg. allemaal verdrietige mensen om je heen. Moeilijk! Blijf wel goed voor jezelf en het kindje zorgen he, niet jezelf vergeten. Hopelijk kun je er een beetje voor je zus en nicht zijn, op welke manier dan ook. Sterkte!
Oh wat fijn extra afleiding door de pup. Oke ben benieuwd hoe of wat, dacht dat je al een afspraak had bij de vk?
Ja 2 Juli maar dat was voor als ik nog zwanger zou zijn. Ik moest deze week even bellen voor een eerdere afspraak om te kijken of het idd een miskraam is geweest. Daar ben ik inmiddels wel van overtuigd... maar ik wil ook bespreken of we naar de gynaecoloog doorverwezen kunnen worden, dus ga toch even bellen nog. En dan hoor ik wel wat we moeten gaan doen.
Dat is zeker fijne afleiding! Zou ik wel doen ja afspraak maken, hopelijk kunnen jullie doorgestuurd worden! En anders is het sowieso even fijn om te kijken hoe en wat denk ik.. in ieder geval lekker genieten samen met de pup en het heeft tijd nodig om alles weer een plekje te geven..
Hahah.. ja precies!! Nou de afleiding lukt hier prima. Lekker t huisje aan kant en de buitenboel schoon en kussen weer op de lounge set enzo. Heerlijk!! Eindelijk even lezen. Boodschappen doen stel ik lekker uit want geen zin in. Net als t gras maaien. Beter als t wat afkoelt haha. Werkze!
Shit das eigenlijk een goede vraag.... geen idee.... ik heb het niet zo heel vaak .. maar zo'n 2-3-4 keer per jaar wel ofzo.. kan me niet herinneren of ik bij mijn eerste 2 menstruaties migraine had eigenlijk...
@MissElla87 ik lees trouwens wel steeds vaker over jeukbultjes door de eikenprocessierups. Ook van mensen die in het bos gewandeld hebben en zeker geen contact hebben gehad met die beestjes... Misschien toch wel daarvan?