@Zonnetje19 mijn man heeft zich gister avond toch geschoren jeej.. Ik heb hem daar uiteraard uitgebreid voor bedankt .
@Orchid24 nog wel/geen vermoedens vandaag? Ik mag de komende dagen weer aan de bak, dus genoeg afleiding weer. Ik denk vooralsnog dat ik wel gewoon ongesteld ga worden. Wat ik op dit moment ook prima vind hehe.
Ik heb nog steeds ergens idee dat het raak is, vind ik zelf best vervelend eigenlijk de kans is gewoon zo groot dat menstruatie er gewoon aan komt en de dagen rond mijn eisprong had ik ook gewoon zoiets van het is een verloren ronde.. het ging gewoon niet goed eigenlijk deze ronde .. maar ik vind toch te vroeg om te testen. Ga echt proberen vol te houden tot vrijdag/zaterdag.. dan als test negatief is dan kan ik het hopelijk gewoon loslaten en als menstruatie alsnog niet komt zondag kan ik altijd nog een keer testen. Fijn dat je weer aan de bak mag haha, dat is inderdaad fijne afleiding! Ik heb straks psycholoog meestal ook wel fijne afleiding, want naderhand ben ik vaak alleen nog maar bezig met het gesprek dat ik heb gehad Ik hoop in jouw geval dat je gevoel ongelijk heeft en je vrijdag een leuke verrassing krijgt! Ik gun het iedereen zo om snel zwanger te worden.. hopelijk gaat het voor niemand echt langer dan een jaar duren..
Lastig he dat dubbele gevoel!! Je kan jezelf zo gek maken.. terwijl we er echt wel achter gaan komen haha. Ik heb nog steeds last van me liezen maar ik geloof dat het ook nog steeds aan de darmen kan liggen. Dus ik hoop van harte dat ik vrijdag verlost wordt van al mijn onzekerheden hehe. Nog 2 dagen . Succes bij de psycholoog!! Ik ben ook zo'n typ die dan alles nog afgaat wat er gezegd is dan. Goeie bezigheidstherapie hehe.
Ja vind erg lastig, vorige ronde was veel fijner Mijn buik en alles daaromheen voelt echt al een week niet lekker.. normaal voor menstruatie heb ik 2 dagen ofzo er last van en met pds meer gekoppeld aan stress en eten.. maar heb heel erg op mijn eten gelet en heb geen stress gehad tot nu toe.. ik ben heel erg benieuwd of mn lichaam me voor de gek aant houden is Ja kan darmen zijn maar ook zwangerschap.. maakt zo lastig.. ja menstruatie is dan wel weer fijn, omdat het dan ook meteen duidelijk is! Dankje! Ja precies haha
Ik haat muggen.. ik ben geprikt bij mijn bikinilijn en dan echt op een plek waar ik gewoon niet kan gaan krabben in het openbaar en ik kan echt niet tegen jeuk
Hè, wat vervelend. Dan ben je eigenlijk nog geen stap verder.. hopelijk blijft het verder ook weg dan!