Jullie gaan het niet geloven. Mijn man heeft net een afspraak gemaakt met de stucadoor... OP VRIJDAG dat betekent dat ik vrijdag dus ook nog eens de héle dag moet wachten totdat de stucadoor weg is, voordat ik hem het nieuws kan brengen...
@Dame09 prachtige oploop. Bedenk nu alvast wanneer je het wilt vertellen en hoe. Dan hoef je er niet meer over na te denken. Vrijdag avond is ook perfect Hoe dan ook is elk moment een goed moment. Want het is geweldig nieuws!! @Zonnetje19 ; dat is m! Gek hè dat als je m eenmaal ziet je weet dat het m is. Nu weet je waar je naar zoekt!
@Zonnetje19 ; als ik mijn knaller heb stop ik meestal met testen. Maar je kan ook morgen ochtend nog even testen en kijken wat ie doet. Als ie dan afloopt weet je dat je piek is geweest. Hoeveel CD zit je nu?
Ja juist ja, en duidelijk ook hij is donkerder dan de controlestreep Nou dit is wel leuk dat ik hem na 1 verloren ronde gevonden heb
Vanavond kan niet want ik moet nog een onderdeeltje halen voor m'n verrassingspakket en dat doe ik morgenavond...