Wat fijn dat je dinsdag al terecht kan! Kan ik me goed voorstellen.. Ik hoop met jullie mee, veel sterkte!
Fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. Hopelijk krijgen jullie gelijk meer duidelijkheid... Probeer toch een beetje te genieten in Portugal!
Nou... Het voelde echt idd als een schop na. Dacht dat ik dat in me hoofd haalde en me niet zo moest aanstellen.... Maar eigenlijk kwam het erop neer je bent al die 3 de keren niet zwanger geweest??? Zo kwam t over. Dan voel je je echt kut....
Jeetje meis wat krijg jij veel te verwerken achter elkaar allemaal! Wat ontzettend heftig! Sowieso wil ik jullie heel veel sterkte wensen. En ik hoop dat alles mee zal vallen. Hopelijk ook gewoon verder een goed gezond zoontje. Hou vol, sterkte en doe rustig aan!
Sorry hoor dat ik zo weinig van me laat horen. Leef even helemaal in mijn eigen bubbel. De hond doet soms nog plasjes in huis en ik werd gister daar zo door overvallen dat ik dacht dat ik geen goede moeder zal worden en ik ben nu al zo moe, dus misschien moet ik maar helemaal geen kind nemen. En "ik ben hier niet voor gemaakt, laat ik maar alleen blijven". Echt heel naar. Maar dat zakte gelukkig weer weg. En ik realiseer me dat alles gewoon tijd nodig heeft. Ik een wel aan het ritme met de hond. En ik zal ook zeker wennen aan een kindje! Als je iets heel graag wil, is alles mogelijk toch? Even van die stomme twijfels weer aan mezelf. Mijn vriend is ziekig. Heel erg verkouden, traan oogjes, hoesten enz dus hebben eergister en gister geen seks gehad. Ik wil niet dat het een moeten word. En stond er echt in van "dan maar een einde niet". Even een pauze is ook niet erg. Maar vandaag begon hij er zelf over. Ik had ook weer een ovu testje gedaan en de 2e lijn was al even donker als de controle streep. Dus de VK had gewoon gelijk! Wat snel alweer. Ben gewoon verbaasd. Maar wel fijn. Kunnen we toch weer door. Dus we hebben vanmorgen seks gehad en jeetje wat hadden we dat gemist. Haha Morgen avond of maandag nog een keertje en dat was m dan al voor deze ronde. Heb gelukkig niet het gevoel dat we nu te laat zijn begonnen ofzo. Het is goed. En we zien het over 2 weken wel weer. Even met een kleine slag om de arm nog, mijn NOD is 8 Juli. Ik hoop dat ik snel weer tijd en energie heb om jullie allemaal goed te volgen weer. Liefs!
Ah nee zo niet denken hoor! Je word een hele goede moeder! En iedereen die ik ken met een kitten of pup is in het begin ontzettend moe, dus dat is heel normaal! Ik was met kittens ook moe, die doen het gelukkig wel al meteen op de kattenbak maar die eerste weken hebben ze ook heel veel aandacht nodig en moet je ze vanalles leren. En eentje die we hadden was heel jong en die hebben we nog met flesje moeten voeden. Is gewoon slopend! En dat zal de eerste periode na de bevalling ook zijn, maar daar wen je inderdaad wel aan. En je krijgt er veel voor terug, komt wel goed! Wat fijn dat je je piek al hebt! Gewoon lekker genieten samen en klets mee wanneer je wilt en weer kan!
Maar je hebt ook zoveel meegemaakt! Pfff. En je wordt vast een fantastische moeder, dat gaat gewoon vanzelf! En bizar dat ze nu die drie zwangerschappen een soort van ontkennen. Je was echt zwanger hoor en het ging vroeg mis. Misschien bedoelen ze wel dat het pas telt voorbij een bepaalde termijn? 5+4 ofzo? Vind dit echt vreemd. Je bent echt zwanger geweest. Maar misschien verwachten ze wel dat het nog allemaal pech is en geen reden voor herhaalde miskramen. Nou, hopelijk snel zwanger van een mooie plakker en komt er een einde aan deze ellende. Knuffel
Zo moet je niet denken hoor. Een pup doet nou eenmaal plasjes in huis. En dan ben je echt nog geen slechte moeder. Hopelijk snel een blijvende plakker en rustig aan, kom erbij wanneer je weer zin heb.
@Momma2b Ik denk dat jij een hele liefdevolle moeder gaat worden! Denk dat jij heel veel liefde in je hebt ook al ken ik je niet persoonlijk. Het is je zo gegund dat het dit jaar nog goed gaat komen en dan vanaf komend jaar een mooie roze baby vast houdt! <3 Het gaat echt lukken!! Ik ken ook genoeg mensen die het op een gegeven moment op willen geven en dan toch ineens spontaan blijvend zwanger raken! Een vriendin is nu bijna uitgerekend na 2,5 jaar geprobeerd te hebben, net voordat ze de medische molen inging raakte ze dan toch ineens zwanger! Probeer positief te blijven! (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, want ik zie het nu ook al niet meer zitten haha)
Bohhhh ik dacht vandaag even dat ik bloedde joh haha. Was aan het werk en ineens voel ik een warme klodder naar beneden glijden en dan hoooo shit ik heb niks in mijn ondergoed!!!! Dus heel snel naar de wc.. maar was een dikke klodder afscheiding (sorry hoor xD) haha. Geen idee. Iets gebeurd er in mijn lichaam! Want veel afscheiding heb ik al lang niet meer gehad. Was zo droog als de Sahara en nu begint er eindelijk weer iets te komen... ik blijf mijn medicijnen en vitaminen gewoon lekker nemen hoor! Ben benieuwd!
Lijkt mij een goed teken! Hoop zo voor je dat het allemaal nu weer beetje begint te vlotten.. Dat je straks eindelijk kan beginnen aan ronde 01!
Ze tellen het idd pas als een miskraam als het bewezen is met of een echo of een bloedtest. De gynaecoloog zei dat er nog andere hormonen zijn die kunnen zorgen voor een positieve test. Voor mijn gevoel is dit niet het geval geweest en heb er ook nog nooit van gehoord.... maargoed het zal wel. Merk dat ik eigenlijk geen zin heb om na te denken over of het een optie zou zijn of niet. Ik zie het wel. (vond haar ook een beetje raar, dus zet die opmerking van me af)
Ik hoop het zo voor je! Ik snap dat je t helemaal niet meer ziet zitten nu. Maar als je menstru nu eenmaal terug is, zal je weer zwanger kunnen raken! Mijn PCOS is ook over gegaan. Je lichaam is heel bijzonder en kan heel veel. En het is zo flexibel! Zorg goed voor jezelf. Daarnaast in het ergste geval is er nog zo enorm veel mogelijk tegenwoordig via MMM. Jij zal ook echt een kindje krijgen! Hoe dan ook!
Bedankt @duitshollandsmeisje en @Visje79 en @Orchid24 doet me goed dat even te horen. Mijn hoofd kan soms rare dingen doen. Maar ben ook zo moe steeds dan ben ik ook minder stabiel. Vanbinnen heb ik altijd al geweten dat ik moeder wil worden. Dus dan moet het gewoon goed komen.