Bij mij kan alles he, ongesteldheid bijv maar dan weet ik iig dat me ei is geweest en ik behoorlijk vroeg ben. Dan hup hup op naar de volgende ronde
Die onzekerheid is wel vervelend dan ja.. Ik herken dat ontpillen niet zo vandaar. Had de mazzel na 4 weken gelijk structureel ongesteld te worden. Maar je lijf kan raar gaan doen van ontpillen!
Dank je wel maar verwacht niks, eitjes zijn oud dus ga er van uit dat ik misschien dit jaar niet meer zwanger wordt. Maar hopen doen we zeker Wil niet elke keer verdrietig zijn dus ga er niet van uit kan ik ook niet verdrietig zijn. Mijn mooie zelfbeschermings muurtje trekt dat op
Ik voel nog niks vreemds hoor.. dus ik wacht gewoon vrolijk af. Vorige maand voelde alles in mijn lijf als een nee aan.. En dat klopte. Deze keer voelt t alsof alles nog kan.. Maar ga ik uit van een nee hehe.
Ja klopt, ik had na me pil een mooie 28 dagen, daarna een 55 dagen, een 24 dagen en nu is het afwachten. Maar het komt wel goed hoor
Goede morgen @Orchid24 ; het is super lastig, het kan van alles zijn... het is echt afwachten. In de eerste ronde werd ik ook ineens veel te vroeg ongesteld! (daar ging toen wat mis bij de innesteling) Gebeurd zo veel in die lichamen van ons! En wat is het dan wat je voelt? Hou vol he!
Je eitjes zijn niet oud.. ze zijn ouder dan toen je 20 was ja. Maar ik zou zeggen .. laat dat los in je hoofd. Oud of niet.. t gebeurd wanneer t gebeurd.
Ik ga straksjes een ovulatie testje doen. Maar gisteren was er vruchtbaar slijm, dus heb hele goede hoop dan een dezer dagen de positieve test is!
Je kan er niet omheen hoor na je 35 worden ze oud ik vind mezelf niet oud maar voorraadjes raken op. Dat is nou eenmaal zo. Maar das mijn beschermmuurtje, mocht het dan toch lukken ben ik super trots op mijn lichaam. En is het moeder zijn extra bijzonder.