Nou als ik vandaag een positieve test heb valt het op 29 mei. Dat is nog voor mijn vakantie. Word het morgen dan is het 30 mei, de dag dat we op vakantie gaan. En alles daarna is in mijn vakantie.
Snap ik... ik maak me ook zorgen al ben ik pas in ronde 2... maar zie genoeg vrouwen die snel zwanger worden van onze leeftijd dus hou moed
Ja ze zijn er ook zeker Er is nog tijd en ben ook nog wel vruchtbaar, gelukkig Het komt ook wel goed, wij oudjes worden ook wel moeder...voor jou nog een keer dan..jij bent al een mama
Precies! Ik vind het eigenlijk best een fijn idee. Kan natuurlijk zijn dat ik ongesteld ben op vakantie, maarja... dat is dan maar zo. Kan je ook niet plannen.
Zelfbescherming is idd niets mis mee! @Zonnetje19 Het hoeft ook niet aan jou vruchtbaarheid te liggen he? Je zegt iedere keer mijn eitjes zijn oud nee dat is niet zo, je krijgt minder eitjes en soms kunnen die dan van een slechtere kwaliteit zijn maar het hoeft niet. Net als dat zaad de ene keer wat slechter van kwaliteit is dan de andere keer, door omstandigheden als alcohol/roken/strakke boxers, koorts ect ect.. het zijn allemaal zoveel procent kansen over jaar heen dat is berekend. Maar zegt dat wat over jou? Nee.. want iedereen is uniek. Met mijn miskraam ook, de kansen na een goede echo op dat termijn zijn al zo klein en dat dag erna mis gaat is nog kleiner toch gebeurde het, zegt dat wat over iemand anders nee..
nee en dat zal ook wel even verdrietig zijn.. en nooit erg fijn ongesteld zijn op vakantie, maar vakantie word hoe dan ook wel leuk ondanks alles dus dat is wel fijn!
Ja tuurlijk zal het even verdrietig zijn, maar kan me daarna weer op leuke dingen focussen, dat gaat me echt wel helpen. Ja heb echt zin in de vakantie, dus ik ga er vanuit dat wat er ook gebeurd, het helemaal goed komt.
Nee das waar...daar heb je gelijk in. Maar tis makkelijker om te zeggen, leeftijd of iets dan dat ik zeg ben niet meer vruchtbaar ofzo, snap je dat. Het hangt ook van veel factoren af. Oke dus op dat termijn had het bij jou niet fout mogen gaan, normaal gesproken dan. Ik hoop dat deze lekker 9 maanden blijft zitten hopelijk snel een mooi hartje ook
Vandaag is in ieder geval nog niet mijn piek! Kunnen we vanavond nog even zorgen dat er wat klaar ligt. =P
Ja klopt ik ben t al.. en bij beiden heel snel en dan hoop je daar stiekem nu weer op... maar ja... probeer gezond te leven enzo en meer kunnen we er niet aan doen nu
Knap van je dat je wacht met testen. Dat doe ik ook, ookal wordt de drang die laatste dagen wel groter. Het viel mij op dat in sommige groepen op internet zo ver van te voren al getest wordt. En ze elkaar daar ook in aanmoedigen, met helaas soms grote teleurstellingen tot gevolg. Fijn dat dat hier niet zo gaat! Maar het schiet al op voor jou..wie weet!