. Spannend! Wij waren vandaag met mijn schoonouders op stap. Gezellig. Alleen buikrampen. Zo' n soort menstruatie gevoel, maar dat heb ik dit keer eigl vanaf de eisprong al af en aan. (Normaal alleen een week voor menstruatie 1 of 2 dagen). Vanmiddag 2 keer wat bloed in mijn slip gehad, niet veel en niet helderrood maar een beetje roze, maar met afvegen niet. (sorry voor het beeld) en menstruatie gevoel erbij nog steeds.
Oh dat klinkt ook super veel belovend!! Als een innesteling ook Zou het super leuk voor jullie vinden! Mezelf natuurlijk ook alleen ik heb zelf echt 0 signalen dat t iets kan worden deze maand.
Dat zegt echt niets hoor. Je hebt echt nog steeds kans! Ik lees net zo vaak van vrouwen die niets merkten tot soms zelfs weken na NOD, als dat ik lees dat iemand al ontzettend misselijk is en donkere tepels heeft enz. Ik heb zelf deze week wel minder trek in eten en laat elke keer mijn bord staan, maar we zijn ook erg druk geweest en de buik van mijn vriend was ook een beetje van slag dus ik zocht er niets achter. Maar nu weet ik het niet....afwachten maar.
Ja toch echt afwachten. Maar snap dat je nu je twijfels begint te krijgen. Binnenkort heb je meer duidelijkheid. Hou vol.
Ik help t je hopen iig! Nogmaals het klinkt veel belovend maar tijd zal t leren! Je weet wat ze zeggen.. in Mei leggen alle vogels een ei haha. Misschien geldt t ook voor een paar mensen hier lol.
Jij hebt ook wat last toch? Wie weet misschien ook wel een innesteling...innestelingsbloeding komt maar zelden voor.
@Momma2b wat een Dotje!!! En dames, alles is mogelijk he? Wel klachten, geen klachten, alles kan! Ik duim voor jullie! Hier gisteren 17 weken dansje alweer. Tijd gaat snel!
Bij jou lijkt het zo snel te gaan, 17 weken alweer... En dan bedenk ik dat ik nog 5 weken moet wachten op m'n eerste echo en dan vraag ik me af hoe in hemelsnaam ik dat vol ga houden