Bohh.. geen idee.. ik hoop eerlijk gezegd dat mijn vriend helemaal gezond is qua zaad en vruchtbaarheid joh... niet dat ik straks helemaal in topconditie ben en dan werkt zijn zaad niet mee.
Nee bedoel als ze slechte schildklier en suikerdipjes hebben. Lijkt mij ook dan dat de man tijdelijk ontvruchtbaar is, toch?
Op die fiets. Kan best zijn... maar mijn vriend heeft denk ik nergens last van haha. Die is nooit moe xD
Vanmorgen mijn gebruikelijk start krampen gehad haha.. die duren dan zo'n 10 minuten en dan weet ik, het gaat beginnen. Wel een dag eerder dan verwacht. Maar vind prima .
Dat is wel het handige van dat jullie 2 voor zijn gegaan inderdaad.. dan als zij in haar 20e ergens erg moe word etc dan is het waarschijnlijk al duidelijk. En kan ze natuurlijk regelmatig laten checken.. maarr als je een eisprong krijgt kan je gewoon zwanger worden toch of heb je door suikerdip etc moeite met zwangerschap vasthouden ivm hormonen? want vind wel klinken dat je bijna je ei hebt omdat je zo opgewonden bent haha!
Haha ik snap je wel! Deze 2 weken zijn gewoon irritant, als ik denk aan dat het vruchtje dan pas 2 weken is dan denk ik jeetje we weten het veels te vroeg.. 2 weken is echt niks nog.. maar je wil het gewoon weten.. en als het niet zo is, wil je ook gewoon snel door.. En alvast op je andere berichtjes, ik zal het aanpassen op het lijstje! Maar het is nog niet doorgekomen toch? Slechte timing.. ben benieuwd wat ze gaat zeggen uiteindelijk..
een van de beste weken in het jaar deze week nijmeegse 4daagse helaas zal ik nooit mee kunnen lopen.. maar zooo gezellig en vroeger ging ik dan hele week feesten en dan al die nationaliteiten echt geweldig! (en omg al die militairse mannen, als tieners wisten wij het wel ) dit jaar ga ik alleen aan de straat een keer kijken en 1 dag naar stad zelf, maar nog steeds leuk
Vandaag begonnen met ovulatie testen. Vanmorgen negatief. Hopijk knallen ze vrijdag zaterdag of zondag dan is vrijdag vriendlief gehele dagen thuis Verder jeetje joh wat kletsen jullie veel is echt niet bij te houden voor mij. Vandaag dagje vrij dus ga straks wel even wat terug lezen maar niet alle 20+ pagina's
Gewoon bijspringen wanneer je weer wilt meepraten! Ik hoop ook voor je dat ie van het weekend dan knalt en springt!
Ja precies! Wil mijn toekomstige dochter - als ik die krijg - daar wel voor kunnen behoeden omdat het zo ontzettend vervelend is! Als ik een eisprong krijg kan ik zwanger worden ja. Moet hij wel springen tot nu toe nog geen piek gevonden. Ik heb geen idee of een zwangerschap goed gaat nu, dat is iets wat ik eerst weet als ik zwanger ben (en blijf) lol...
Als bij mij eindelijk alles goed is en klopt en ik heb een eisprong.. en ik word dan NOG niet zwanger, dan moeten we bij mijn vriend ook maar eens gaan kijken haha
kan nog komen he! Ik was echt 2 weken opgewonden en 2 weken slijm voordat mijn ei kwam.. is voor mijn doen ook lang normaal heb ik dat allebei maar paar dagen, maar ben erachter gekomen dat elke cyclus toch weer anders is
Ja precies, zo ver is het nog niet eerst maar eens jou waardes in orde hebben en als ze goed zijn proberen