Dan laat je de nieuwe hond even alleen vanmorgen. Kom je thuis net en is ze helemaal zwart. Ze had de mascara gevonden vanmorgen maar dat had ik nog niet gezien dus net met speciale doekjes madam maar ff schoon gemaakt
Ja nou ja nieuw sinds vorig jaar juni maar ze is alles aan het leren. Dus ook los in de woonkamer, en elke keer is er wel iets gesloopt. Nu was het de mascara en nog wat, ze neemt dan ook dingen mee zoals plakband die ze ergens vandaan haalt. Of een bakje met die vierkante papiertjes die dan echt overal liggen.
haha geweldig ik heb een kat die een obsessie heeft met plastic.. dus alles wat met plastic te maken heeft moeten we wegleggen waar zij niet bij kan. En andere heeft iets met papieren zakdoekjes.. als ze bij mijn tas kan dan steelt ze de zakdoekjes eruit of uit de kast
Hebben ook een kat die tijdens het uitlaten achter ons aan loopt. En krijgt dan ook een honden snoepje als ie niet gaat vechten met andere kat, terwijl ie dat wel wil...luister je krijgt ie snoepje
beesten zijn gewoon leuk! Ik ben ook altijd opgegroeid met hele dierentuin thuis.. Nu 2 katten en dat is weinig voor mij, maar vind ook wel prima. Mijn man zegt wel 2 vind ik echt genoeg.. maar hij weet ook dat als onze kinderen ooit om een konijn of ander knaagdier vraagt dat die er waarschijnlijk voor zo'n 98% toch echt wel gaat komen Honden vind ik heel erg leuk, maar dat werkt voor ons allebei niet zo.. die kan ik niet de wandelingen etc geven die ze nodig hebben. En mijn man heeft minder met honden. Gelukkig zijn we allebei wel kattenmensen anders hadden we probleem gehad
Ja is ook zo dan zouden ze het hier ook wel krijgen hoor. Maar liever niet omdat het al een dieren tuin is hier. Dan kun je iid beter niet voor een hond gaan, zou niet eerlijk zijn.
Haha nee snap ik! Is bij jullie ook niet echt nodig nee dat vind ik ook, vind als je huisdier neemt dan eerst alles lang afwegen en of het ook nog past over 10-20 jaar.. uitzoeken welke ras etc. zie dat zo vaak mis gaan in mijn omgeving.. dan probeer ik mijn mond te houden.. maar hoe vaak ik wel niet zie dat er kittens of honden na tijdje weer weggaan of wegknijnen.. ook konijnen altijd wel zielig
@Zonnetje19 hahaha.. die hond. Wat een dondersteen. Maar ik hou ervan! Kan me geen leven zonder huisdieren voorstellen. Ik heb trouwens met mijn man overlegd.. het gaf mij een rustig gevoel als we beiden vitaminepillen slikken. Ik gaf aan dat t dan voelt dat we beiden alles eraan doen qua de extraatjes. En hij vond t helemaal prima. Dus hopelijk geeft alleen dat idee mij al nog meer rust. Want dan weet ik dat het alleen nog maar een kansspel is en hoef ik niet te denken van.. misschien moeten we nog dit of dat proberen.