Dat is wel zo diervriendelijk! Collega van mij had laatst een slang achter de koelkast, bleek dat Ronnie (want zo heette de slang) al maanden was ontsnapt bij iemand in de flat...... zijn kat deed ook al tijdje raar. Was best wel even schrikken, fel oranje slang achter je koelkast
Uhm ja kan best even schrikken zijn. Zal wel rattenslang geweest zijn. Zijn ongevaarlijk trouwens. Ja gratis slangen worden snel opgehaald en aangeboden aan cobra’s. Das niet goed en dit slangetje is echt mega vriendelijk.
Hij zit nog een tijdje in quarantaine dus let niet op de inrichting maar dit is hem. Ook past ie makkelijk in dat hokje hoor maar hij schrok van me Ben ook af en toe best eng
Nee zal er aan denken Ja hij is ook echt super cute hoor. Eerst maar ff paar dagen wennen, en met rust laten. Uiteraard wel water verversen En zo kun je blij zijn met WEER een slangetje
haha misschien gewoon niet meer kijken online bij slangen ik mag ook niet meer naar kittens en volwassen katten kijken op marktplaats
Oohh ja das wel een goeie, ach we zijn blij dat we hem gered hebben van een late night snack voor cobra. We zijn toch nog terrariums bouwen dus komt goed uit
Nee is echt niet eng hoor. Ze hebben nog nooit gebeten, behalve mister snappie dan Zijn echt enorm lief. Heb je er wel eens 1 vast gehad?
Een jaar of vijftien geleden eentje om m’n nek in Miami-beach voor een foto. Een hele lange, we konden er met z’n tweeen in..... een gele, dikke brrrr.
Zo een kwam bij ons langs op de basisschool haha! Bij ons op de basisschool deden ze wel vaker kennis laten maken met allerlei soorten slangen en reptielen. Vond het geweldig Juist de gele die vond ik als klein meisje zo mooi, was echt gigantisch
Bijna te goed voor deze wereld 3 geredde slangen en 2 geredde honden uit het asiel Nee hoor gekkigheid