morgen dan eindelijk testennn op 10 dpo weet niet waarom ik er zo naar uit kijk eigenlijk, denk dat het ongesteldheid word maar misschien kijk ik gewoon uit na duidelijkheid
Als deze nee zegt heeft manlief al gezegd dan gaan we net zolang door tot je een ja krijgt. Dus dat wordt misschien ergens anders bevallen. We wachten eerst deze maar af
Heel goed! Niet gelijk de eerste nee accepteren. Al verwacht ik het persoonlijk niet eigenlijk. Succes
@Jaimpiej Ik weet wanneer mijn eisprong er aan komt als ik meer zin in seks heb, vrolijk en veel energie heb, mijn vruchtbare slijm wordt steeds meer en draderiger. Op mijn piekdag net voordat hij gaat springen heb ik ovulatie pijn (steken links of rechts onder net boven lies) doet soms veel pijn, duurt ongeveer een halve dag tot een dag en dan heb ik ook super veel slijm en voelt mijn vagina/baarmoeder heel open. Moeilijk te omschrijven. En wanneer ik Dit voel heb ik ook altijd een smiley bij de ovulatie test. Maar nu weet ik het dus ik test niet meer. Zodra het slijm begint insemineren wij om de dag. Soms elke dag. Maar wil deze ronde proberen om de dag te doen.
Goede morgen allemaal, Weer eens een stilte vanuit mijn kant. Ik lees nog wel af en toe mee. Met de komst van de pup is alles best wel pittiger geworden. Niet alleen is mijn slaapritme in de war en ben ik vooral ‘s ochtends nog doodmoe, maar door die vermoeidheid (denk ik) word ik ook wat labieler en onzekerder. Dus vaak twijfels over mezelf, of ik het wel goed doe. Of mijn vriend nog wel van me houd. Of ik niet dom overkom enz. Waarschijnlijk zit dit allemaal in mijn hoofd, maar toch he die onzekerheid en twijfels kunnen je wel gek maken! Het gaat gelukkig niet alleen maar minder goed hoor. Heb ook genoeg momenten dat het wel goed gaat en dat ik gewoon lekker met mijn eigen dingetjes bezig ben. De hond geeft ons langzaam aan wat meer ruimte om ook van huis weg te gaan en dat doen we dan ook graag! Zo vinden we langzaam weer wat meer rust. En we vinden elkaar weer, het lijkt af en toe wel alsof we weer aan het daten zijn zo fijn! Komen we echt weer tot elkaar en dan is de vermoeidheid en frustratie/zorgen om de pup er even niet. Ze is namelijk nog steeds niet helemaal zindelijk, en heeft soms ook nog moeite met luisteren (het is tenslotte nog maar een baby), maar ook dat maakt ons aan het twijfelen of we het wel goed aanpakken. Alle rondjes buiten is genieten! En ze is af en toe lekker lomp, dus er word wat afgelachen hier. En heeel veel geknuffeld. Wij zijn uiteraard nog steeds bezig voor ons eerste kindje. Wel merk ik dat ik daar heel anders mee omga. Ik zie het wel! Ik doe geen ovulatietesten meer. Wel houd ik mijn slijm nog in de gaten. Ik word vanzelf wel een keer ongesteld, of ik ga me anders voelen en dan weet ik dat ik moet testen. Haha komt volgens mij ook door die vermoeidheid dat ik daar geen behoefte aan heb om alles te controleren en in de gaten te houden. En dat voelt voor nu op zich best goed. Volgens mijn cyclus zou ik mijn eisprong al gehad moeten hebben. Ik heb 1 dag gehad met een beetje cervix slijm. Zou dat rond mijn eisprong geweest zijn? Of kan je in een cyclus meerdere keren cervix slijm hebben? Want dit was zo weinig.... ik heb wel een andere ronde gehad dat ik het ook niet/nauwelijks had. Ik zie wel hoe ik me voel, of dat ik toch het idee krijg van nee mijn eisprong komt nog of hij is al geweest. Dat vind ik dan wel weer lastig hoor. Dat ik het dus niet zeker weet. Maargoed... Ik laat mijn NOD voorlopig op 3 augustus staan. En ik zie het wel!
He wat fijn om wat van je te horen!! Ik kan me goed voorstellen dat een puppy pittig is en jullie leventje flink op zijn kop zet. Het is niet gek dat je door moeheid onzekerder wordt en meer gaat twijfelen. Zo'n puppy is wel een perfecte oefening voor als je straks een baby krijgt. En het levert jullie zo te horen ook hele mooie dingen op. Elkaar herontdekken is iets heel moois denk ik. Goed dat je je cyclus meer op zijn beloop laat maar het kan wel voor wat meer onzekerheden zorgen. Zelf heb ik alleen slijm voor mijn eisprong. Eenmaal geweest ben ik kurkdroog tot aan mijn menstruatie. Nou verschilt dit allemaal per persoon dus ja er valt weinig over te zeggen. Misschien gewoon standaard een week na je menstruatie om de dag vrijen voor een week ofzo, mits je beetje een regelmatige cyclus heb. Succes in ieder geval met jullie kleine doerrak!
Ja! Zuid Amerika doen ze het op verzoek! Er hangen zelfs reclameborden ‘save your love channel, have a cesarian’
Thnx Komt goed. Of je nou wel of niet alles in de gaten houd... er zijn altijd onzekerheden. Ik heb ook altijd cervix slijm voor mijn eisprong en zeker niet meer erna. Maar omdat het dan zo weinig en kort was, maakt me aan het twijfelen. Al heb ik vanuit mijn lichaam wel meerdere signalen dat het geweest is. Maar hahaa... vind het nog zo lastig om daar op te vertrouwen! Ja we ontdekken gewoon wat belangrijk is voor ons. Zo hechten we dus veel waarde aan rust en goede slaap. Maar ook houden we van af en toe een bioscoopje, of een avondje uit eten, een familie bezoekje... Voorheen werd dat allemaal wel normaal om te doen, maar nu is het weer echt even er helemaal tussen uit. Heerlijk! Het is idd een klein voorproefje van een baby. Dat vind ik spannend, want er zijn nu al momenten dat ik denk “hoe moet ik dit gaan doen!?” Maar natuurlijk is overal een oplossing voor en komt altijd alles wel weer goed. Belangrijkste is dat het ons heel blij maakt en we echt het idee hebben dat we een gezinnetje vormen zo met de hond erbij.
afscheiding was opzich niet heel veel hoor, maar gewoon wel echt een nat gevoel en beetje afscheiding. Gisteren werd ik smiddags droog dus toen dacht ik okee.. maar nu is t ineens weer meer
Helemaal niet gek al die onzekerheden en elke baby dier of mens is in het begin gewoon pittig! Dat maakt je dan gewoon onzeker want je moet alles nog ontdekken en achter komen en mee leren omgaan! Maar samen vind je daar wel een weg in en dat gaat bij jullie ook goed komen! maar even afwachten of je eisprong is geweest, zou best goed kunnen! Dat merk je vanzelf haha!
snap deze onzekerheden maar dat hoeft echt niet. Kop op en hij houd zeker wel van je. Een pup is zeker pittig, als je vragen heb over pupsel stuur ze maar hoor. Heb dezelfde dag 3 augustus dus het is weer spannend voor ons beide zo op dezelfde dag.
ja haha weet niet zo goed wat ik er van moet maken allemaal heb een dezer dagen duidelijkheid als het goed is!