@Zonnetje19 Dat snap ik, je hebt briefje met vragen bij je? Ik hoop op positief gesprek! Het is sowieso al fijn dat je zo snel terecht kan en dat ze tijd voor je vrij maken!
Yes alles staat in foon. Ja is zeker snel hoor wel eens anders. Jullie horen het zodra ik weer in de auto zit
Nou net geweest. Baarmoeder halen ze er niet uit Katheter moet ook dat was geen optie om dat te bespreken Wat als de bevalling eerder begint, dan doe ik het alleen. Daar schrok ie van, ach ja tis niet anders. Ze gaan het bespreken in de groep en over 2 a 3 weken hoor ik wat.
Haha.. ja dat zeg ik dan niet. Anders durf je morgen niet meer. Ergens voor half 9 zullen we maar zeggen .
Oh dat valt toch wel vies tegen . Had ik eigenlijk niet verwacht. Nou heb je dus nog niet het antwoord wat je wilde. Ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen over die paar weken.
jammer van de baarmoeder en katheter.. heeft ie verder nog iets gezegd? nu weer lang afwachten dan.. anders huisarts misschien bellen met hoe het is gegaan? omdat hij je misschien zou helpen met de baarmoeder voor elkaar krijgen?