Heb gevraagd hoelang ik na een keizersnede bloed 4 weken nog zoals normaal maar dat is voor mij dus hell. Sluit me maar op in huis... Had het niet verwacht dit nieuws eigenlijk. Nee HA bellen heeft geen nut zelfde wachttijd en daar is het ook afwachten wat ze zeggen
niet het nieuws wat je wilde horen inderdaad vind het verschrikkelijk voor je.. hopelijk hebben ze over paar weken beter nieuws..
Balen, ik had van de katheter wel verwacht dat die verplicht is. Benieuwd wat ze zeggen over paar weken
Denk dat ik overal hetzelfde te horen krijg. Een baarmoeder eruit halen doen ze alleen bij nood dus ja. Ga er eigenlijk niet van uit
nee klopt.. maar dat is niet het ergste denk ik? Dat is wel vervelend.. maar die katheter wil je niet dus dan ook geen keizersnede.. dat maakt je kinderwens wel stuk lastiger en dat vind ik heel rot voor je.. dat ze daar niks anders voor hebben ik ben heel benieuwd wat ze over paar weken te zeggen hebben..
Geeft niet.. dan check ik bij aankomst en als t dan nog niet is gebeurd ga ik gewoon elke 15 minuten even naar de wc
Zou je hierdoor je kinderwens nu op een laag pitje zetten? Misschien een gekke reactie.. Maar als je op t punt staat om te bevallen, zou je dan niet zo vol adrenaline zitten dat je er nauwelijks iets van mee zal krijgen als het vaginaal gebeurd? Dat t zo snel gaat en je gewoon wil dat het eruit gaat dat je niet zo bezig bent met het gewroet daar beneden..?
nee niet doen hoor! Testdrang is wel echt aanwezig en hoop zo op positief resultaat! maar moet zeggen dat ik het zo raar zou vinden als ik positief test, voel me beter dan andere rondes. Ook mijn humeur heb nog helemaal geen stemmingswisselingen gehad of iets. Mocht het raak zijn kunnen de klachten straks 10x zo hard komen natuurlijk maar dit is niet wat ik zou verwachten bij een beginnende zwangerschap dat maakt dan juist weer waarom ik twijfel of het dan misschien toch raak is maarja zou elke ronde twijfelen dus we gaan het zien
Nee gebeurd niet, dan doe ik het alleen. Ik wil absoluut geen gewroet daar beneden, das mijn heiligdom
Ga ik ook niet doen hoor maak maar een grapje. Doe lekker wat goed voelt. Ook als je niks wil delen. En tis sowieso fijn dat je je nu goed voelt. Met welk resultaat dan ook. Ik voel me echt nog steeds super gemotiveerd om dit weekend weer aan de slag te gaan. Alleen moet ik niet teveel nadenken over de weken erna. Maar goed. Tis vakantie tijd en ik moet veel werken dus genoeg afleiding. Eerst maar weer mezelf volpompen strakjes
Duidelijk. Dan moet je vooral doen wat voor jou goed voelt. Wij kunnen hier Allemaal iets vinden Maar tis jouw leven en jouw lijf.
Ja ik hoop niet dat ik nu zwanger ben das erg he Het ZH wilde dat ik een maatschappelijk werker ging bezoeken dus volgende week afspraak gemaakt. Dus we zien het wel
haha goedzo! Delen doe ik sowieso wel, als het positief is weet ik nog niet zeker of ik het meteen met mijn man ga delen. Wil hem misschien nog niet blij maken met een te vroege positieve test. Plus mijn cadeaupakket moet ik dan nog afmaken haha! Maar misschien doe ik dat wel allemaal die ochtend als het positief is twijfel nog.. ergens wil ik dat hij eerste gaat zijn die het weet.. maar 10 dpo is wel erg vroeg.. maar na 14 kan het ook nog misgaan.. lastig! maar vind sowieso fijn positief of negatief om het met jullie te kunnen delen! ben toch iemand die zoiets kwijt moet en aan vrienden en familie kan het voorlopig niet wat de uitkomst ook is eerst lekker volproppen ja haha! En daar heb je zin in dus dat is goed teken de weken erna komen wel goed, gelukkig gaan ook die elke keer weer voorbij! en veel werken en andere afleiding is inderdaad in die weken erg fijn! hopelijk daarna met een heel leuk en mooi resultaat
kan ik me wel voorstellen, je trauma zit echt diep en een zwangerschap zou nu alleen maar voor veel paniek zorgen.. wel goed dat je afspraak gemaakt heb bij mw'er! Ben benieuwd of het een fijne en een goede is en die je langzaam verder kan helpen met je trauma!
Denk niet dat dat de insteek is, denk meer dat ze gaat beoordelen hoe of wat...ik reageer best wel fel als het met mijn lichaam te maken heeft. En zeker daar.