https://www.goodgirlscompany.nl/unassisted-childbirth-free-birth/ Grappig vond het ook in het nederlands. En via de telefoon bevallen kan ook met een verloskundige. Dat geeft weer wat hoop. Vroeger bevielen veel vrouwen zonder pijn bestrijding dus dat is ook geen probleem. Ben niet bang voor pijn, wel dat mensen die ik niet ken aan me doos zitten, dus al met al weer wat opgestoken
Ik hoop voor je dat het op die manier kan! Lijkt me ergens een hele mooie manier om te bevallen en misschien dat er wel een verloskundige in Nederland is die telefonisch wilt helpen. In Amerika hebben ze ook weleens een voedvrouw, die doet wel helpen maar wel thuis. Weet eigenlijk niet of dat in Nederland ook zo is, maar die kan je misschien wel in de gaten houden of alles goed gaat zonder dat ze aan je zit. Nog in ieder geval genoeg in te lezen en te onderzoeken.. zijn zoveel manieren.. hopelijk komen jullie er samen uit!
Telefonisch kan ook prima toch in amerika mogen ze niet eens thuis bevallen heb ik gelezen. Dus doen vrouwen het ook thuis om de regie weer over te nemen
Ja ik zie vaak dan wel zo'n voedvrouw komen op tv! Ik hoop voor je dat het allemaal dan ook soepel gaat verlopen zodat het ook mogelijk gaat zijn om te bevallen hoe je wilt bevallen! Zou samen met je man nog even goed gaan uitzoeken en overleggen allemaal, dan komen jullie er vast wel uit!
nee we hebben geen airco haha. Thuis hebben we ventilatoren staan en in de auto moet raampje open maar doet nu ook niet zoveel maar fietsen is te ver
Soms gebeurd het toch ook wel eens dat je kindje onaangekondigd ineens komt en dat je bevalt zonder kans gehad te hebben om iemand te bellen? Dus ja, tuurlijk kan het, het is moeder natuur. Je moet jezelf gewoon heel goed gaan inlezen dan en zorgen dat jullie alles bij de hand hebben als het zo ver is zodat jullie evt samen of alleen bevallen kunnen @Zonnetje19 . Mag je man je wel helpen?
Ja precies! Dus hoe je het went of keert de natuur geeft het zelf aan. Oohh dat weet ik nog niet hoor...dat zien we dan wel weer. Komt wel goed
Ahh kijk bij je man reageer je al minder heftig, dat is mooi komt vast en zeker goed. Gewoon op je strepen blijven staan dan moeten ze het uiteindelijk gewoon respecteren.
Draaide net een waterbak om die al heel lang op zijn kop stond zit daar toch een mega grote spin in zijn web. Wilde vogels wat water geven gatverdamme ben zo bang voor die dingen. Zo’n zwarte en wat zeker 5 cm, heb er toch water ingegooid en toen ging ie weg. Bbrrr nou leef iig nog
Ja of niet, de medische wereld is een pain in the ass..we komen er wel uit en telefonisch vind ik prima