oeii menstruatie komt denk ik.. zag net iets roods in de wc.. geen stolsel en ook niet waterig.. het dreef meer in mijn urine.. sorry voor de details.. weet niet hoe ik het moet omschrijven.. was klein.. en met afvegen geen roze/rood/bruin of iets.. wel weer vroeg op 10 dpo ergens hoop ik dan op innesteling, maar dat denk ik niet.. en dan hoop ik maar dat het snel doorzet.. ben dan ergens wel bang dat ik misschien altijd een late innesteling heb (als het eitje bevrucht is natuurlijk) en het dan niet genoeg tijd heeft om in te nestelen .. als mijn lichaam al bezig is met menstruatie.. met zo'n korte lf.. nou weet ik wel dat 10-14 nog niks is om zorgen te maken en dat sommige zelfs met 9 of 8 nog zwanger worden.. maar hangt dan wel af wanneer er innesteling is en of ik genoeg hormoon aanmaak enzo
ja kan ook niks anders doen lijkt wel elke keer als ik test komt menstruatie, dus moet niet meer testen maar we gaan afwachten of het doorbreekt deze dagen..
Gisteravond en vanmorgen een veegje anders gekleurd... Vanmorgen dacht ik ongesteld te zijn geworden (vieze praat) maar zit alleen bruin aan tampon nu... Heb al dagen ontzettend pijn aan mijn borsten, afgelopen vrijdag liep ik met borsten in m'n hand door de stad haha. Zodra ik thuis ben moet m'n BH uit. Nog nooit eerder zo gehad. Hoop dat ongesteldheid snel door breekt of dat er toch nog goed nieuws komt.
haha ja vind ergens wel fijn vroeg testen, maar als ik dan die dag zelf al doorbreekt dan denk ik hoe dan had geen tekenen ervan en dan door testen lijkt wel hahahaha
Oh dat klinkt wel goed hoor, wanneer ga je testen. Dat soort pijn heb ik ook gehad 3,5 maand, dussss testennnnn
Ik heb maandag negatief getest... Maar kan te vroeg zijn geweest natuurlijk... Als het nu innestelingsbloeding geweest zou zijn. Maar denk dat m'n lichaam me gewoon weer in de zeik neemt. Aan de andere kant hebben we als ik nu ongesteld zou worden rond de eisprong flink geklust.. Om de dag die week rond de eisprong theoretisch gezien.
Heb je ook gelijk in. Maar vond fijn om even ergens te spuien. Anders blijven die gedachtes maar rondfladderen.
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/23/bevallen-doe-je-maar-ergens-anders-a3968025 Het wordt steeds gekker hier