@duitshollandsmeisje Mag je hummus? Ga op zoek na pittige hummus en dat op komkommer doen is zooooo lekker! Denk dat paprika erin dippen ook wel lekker is. Ik denk dat ik amandeldrink lekkerder vind dan soja. Soja de smaakjes wel weer maarja suikers he.. en de lidl/aldi is soja/amandeldrink niet duur. Energie drank laten staan is sowieso heel erg goed... je lichaam kan goed ziek er van worden en rare dingen doen. Minder koolhydraten eten is ook wel prima te doen.
Ik hoef niet terug. Maar als ik vragen heb of er niet uit kom mag ik bellen. Dus eerst zelf dat boekje doorlezen en kijken of ik een plan van aanpak kan maken wat betreft eten en drinken Ja heb nu ook snacktomaatjes gekocht. Ben er niet zo heel erg fan van maar is soms wel lekker. Moet er denk aan wennen. Ja een bak druiven is bij mij ook zo weg, maar die mag ik juist niet!!! Ja bij een maaltijd maar niet als snack en al helemaal niet meer in de avond door alle fruitsuikers die daar in zitten Wat ik wel meer mag is blauwe bessen, frambozen en bramen door de zaadjes. Bramen lust ik niet maar die andere 2 wel <3 En heb cashewnoten (de ongezouten idd) gekocht voor als snack.. komkommer vind ik ontzettend saai.... Heb verder hummus dip en tzatziki dip gekocht voor de groentjes.. ben benieuwd..
Wat je als goed is ook mag snacken is (beperkt vanwege zuivel dan) brie, bifi achtige worstjes, augurk in boterhamworst, monchou met rookvlees. Dat is allemaal koolhydraat beperkt. Shake maken van bessen en framboos en amendelmelk.
@Orchid24 ah lief! Ik lees inderdaad regelmatig mee, maar het gaat zoooo hard hier Haha! Hier is alles goed. Vandaag 26 weekjes, en mijn buik groeit nu echt super snel! Gelukkig hoef ik nu ook alleen maar halve dagen te werken, dat scheelt als je bij je ouders in het bedrijf werkt Haha! Nog 10 weekjes werken en dan verlof! Spannend met je ongesteldheid! Ik hoop dat hij niet doorzet voor je! Ik duim
Ohh dat is wel fijn dat je niet terug hoeft! Ja is misschien wennen, maar groentes hebben ook best wel een uitgesproken smaak vind ik altijd dus je houd ervan of niet haha jammer dat druiven niet mogen.. oehh die zijn alle 3 heel erg lekker! maar abnormaal duur of is dat in duitsland beter? zo ja, dan ga ik ze voortaan over de grens kopen ben benieuwd of de dipjes erbij helpen!
haha ja klopt gaat mega hard hier.. maar bij jou gaat het ook hard! 26 weken alweer joh.. waar blijft de tijd haha heb jij goed bekeken! Lekker hoor! Hoe is het met de kamer enzo inrichten? Heb je foto's? (buikfoto, kinderkamer foto's, kleertjes etc) en nog nieuwe afspraken en echo's?
Ik hoop ook niet dat het doorzet, maar geen idee joh 10 dpo is wel hele late innesteling.. in totaal 2 drupjes gehad vanmiddag.. maar vorige keer kwam het ook later pas los.. dus het zal straks wel los barsten
Haha ja jij wil zelfs voor de herhaling! En pijn zal het hoe dan ook wel doen, maar ik ben gelukkig niet meer bang ofso daar ben ik wel heel blij om. Scheelt de helft denk ik.
scheelt inderdaad veel denk ik! Sowieso erg fijn als je er zo in staat en pijn doet het inderdaad sowieso wel. Gaat goed komen!
Ik moest in het begin echt om de 1,5-2uur iets eten anders werd ik ook heel misselijk. Misschien werkt dat voor jou ook? Heeft mij heel goed geholpen.
ik weet niet waarom maar bij innesteling heb ik altijd gedacht van oh dat duurt 1 dag ofzo.. maar ik lees dat het wel 3-5 dagen kan duren wist wel dat bloeding paar dagen kon duren, dus eigenlijk ook logisch dat het innestelen zelf niet even binnen een dag gedaan is toch wel interessant allemaal..
Ik eet ook echt regelmatig. En dan is misselijkheid idd meestal wel weg, alleen kokhalsen blijft maar heb ik normaal ook wel snel. Had vanmorgen ook gewoon goed gegeten maar miss wat teveel gedronken wat te volle maag ofzo geen idee als maar bij 1x blijft hihi
ja wel grappig, had alleen misschien beter niet van alles kunnen opzoeken over innestelingsbloeding vind het altijd reuze interessant allemaal, maar daardoor krijg ik weer hoop terwijl zo'n bloeding maar bij 20% van de vrouwen gebeurt.. dus kans is zoooooooo klein. Maar wat heb ik aan 2 drupjes.. barst dan gewoon los
Let it flow let it flow maar ff serieus ik hoop dat het positief is! Vanavond na de lion king! Wel 2d versie 3d kan ik nie zo goed tegen haha
hahaha krijg meteen frozen liedje in mn hoofd (dus bedankt ) leuk!! Ja 3D zou ik sowieso niet doen als je al misselijk bent veel plezier!