Ik heb wel hummus gekocht, maar de normale ivm minder suiker en calorieën maar om te dippen zal het wel niet ZO heel veel uitmaken lijkt me..
Bedoel je de bessen, bramen en frambozen? Die zijn momenteel erg goedkoop, koop ze niet vaak maar momenteel wel omdat ze niet zo duur meer zijn haha
jaa ben er dol op.. maar koop hier bijna nooit omdat zo duur is.. misschien maar even naar duitsland gaan dan
toch prima? Het is niet echt donker, dus hij moet nog veeel donkerder kunnen voor jou doen dan. Bij mij is dat al zo'n beetje de piek bij jou moeten ze miss net zo knallen als bij @Zonnetje19
Lion king was moooooiiii janken niet normaal meer, alleen beetje jammer dat de airco kapot was... zooo onwijs warm was het in een bovenzaal met plat dak
Ja ik denk het dan .. ze zijn wel gelijk stuk donkerder en opgedroogd is het haast of de test lijn hetzelfde is als de controle lijn. Maar goed, hij moet er denk ik echt afknallen
Ze is bijna 11 al en voor haar leeftijd al erg volwassen. Bijdehand kan ze zeker zijn. Ze wilt super graag grote zus worden. Maar ze zal toch een geduld moeten hebben tot x gelukt is.