Mooie slang! Bij ouders thuis had broer ook altijd slangen erg leuk. Hier gaat alles verder zijn gangetje. Vanaf 9uur vanavond home alone dochter ging bij buurmeisje slapen. Dus onverwachts alleen. Vriendlief werken helaas. Hier ook testen gedaan maar die knallen niet door blijft nu al 3 dagen hangen op licht positief net als die hierboven door Duitsneisje werd geplaatst.
Zijn ook erg leuk Oh vind dat nooit zo fijn alleen thuis maarja er moet ook gewerkt worden. Wat jammer dat ze niet knallen, hopelijk komt deze snel
nee nog niet.. gisteren over de gehele dag 3 kleine drupjes.. en net met opstaan had ik een hele kleine veeg oudbruinig en net weer ieniemienie beetje.. kan zijn dat het nou elk moment kan losbarsten.. we gaan het zien. Ben wel echt vochtig en dat lees ik vaak alleen bij zwangeren, maarja zegt nog niks mijn lichaam is weleens vaker een uitzondering kan helaas niks doen dan afwachten
Gisteravond weer negatief getest. Gister helderrood veegje, verder niets en tot nu toe 1 bruinig stipje verder niets. Zal gister de eerste dag van m'n nieuwe cyclus zijn of pas als ik echt ongesteld ben. Iemand ervaring met deze irritante rare menstruatie??
haha ik zo ongeveer precies hetzelfde. Kan je nog niet meetellen als menstruatie. Kans is dat of het is een innestelingsbloeding en dan kan je net als ik pas morgen of daarna een keer positief testen.. of lichaam doet gewoon raar en je kan elk moment ongesteld worden.. Het is dus helaas nog steeds afwachten in spanning
@Orchid24 ; super spannend! Ik ga voor je duimen dat je snel duidelijkheid hebt. Hopelijk de goede kant op! @Jaimpiej ; wat vervelend.... ik hoop ook dat jij snel duidelijkheid hebt.
ja vind nou ook wel spannend worden.. het lijkt elke keer alsof ik iets voel stromen en dan ga ik na de wc.. weer niks.. heb ook niet echt menstruatie krampen maar dat kan ook pas komen als het eindelijk gaat doorbreken.. geduld is een schone zaak zeggen ze dan
Ben wel misselijk, maar kan ook komen dat ik al 2 dagen slecht slaap. Ben erg licht en duizelig maar dat komt waarschijnlijk door de slechte slaap en door het warme weer. En verder ja ik voel me beter dan alle andere rondes