Oohh nou hopelijk heeft ze goed nieuws in de zin van door blijven oefenen. Succes zo laat je het weten
@Zonnetje19 Gefeliciteerd! Het komt allemaal echt wel goed! Probeer je er niet al te druk om te maken, en vooral te genieten van je positieve test! Ik vind hem al best duidelijk!
Mijn man is me aan het pesten, nu al Dat ik vlees ga eten een sappige biefstuk of spare ribs De ratten van een paar dagen geleden voor de slangen roken al niet zo lekker
@Zonnetje19 gefeliciteerd! Je hebt nog genoeg tijd om uit te zoeken hoe en wat. Probeer ondertussen wel te genieten van jouw mooie positieve test
Dank je jah he voor twee dagen voor NOD. Ik ook eigenlijk wel. Ga zaterdag of zondag nog een keer testen in de hoop dat ie nog oploopt
Ja hele mooie test heb je! Komt vast goed zaterdag of zondag met het oplopen van de test! Geniet ervan!!
Nou normaal heb ik er geen last van, nee ze ruiken zoals van ratten bekent is niet zo heel lekker. Zelfs de kuikens stonken. Hopelijk kan ik blijven voeren, anders moet ik er ff afstand van nemen. Maar zolang ik niet ga spugen gaat het nog
Echt wauw! Zo duidelijk was mijn test 1 dag na NOD niet eens Jij bent gewoon heel erg zwanger!! ZO LEUK! Nog een zwangere erbij!!
Nee alle testen blijken heel duidelijk ja. Zelfs de ovutesten. Heb die foto wel net gemaakt weet niet of dat invloed heeft
@Zonnetje19 ; gefeliciteerd met die duidelijke 2e streep! Ga lekker aan het idee wennen, voor elk probleem is een passende oplossing. Gaat echt wel goed komen!! Relax he