@Momma2b Spannend meis, anders maandag bellen met vk of je met 5 wk mag komen voor echo dat er een zwangerschapsring zichtbaar is... zodat de gynecoloog ziet dat je wel zwanger bent... of hij mag duidelijk bewijzen dat je hcg op andere manier aanmaakt?!
@Momma2b och jee ik lees net je bericht.. ik hoop dat het goed komt.. heb echt zo met jou te doen elke keer weer die spanning.. als je de huisarts belt zouden ze dan morgen nog bloed kunnen prikken?
Wow dat is een duidelijke test! Hoe ironisch. Net in de maand dat je eigenlijk even niet wilde.. gebeurd het. Ik wil je toch feliciteren ondanks dat je het misschien nu heel erg spannend vind. Dit is zo'n kadootje en ik weet zeker dat het goed gaat komen. Je bent gewoon fucking zwanger. Ik ben eigenlijk heel blij voor je hehe
Bedankt allemaal voor het meedenken. N.a.v. weer een streepje ga ik zeker even bellen! Maar kan zijn dat dat pas maandag word. Heb morgen geen ruimte om naar het zkh te gaan voor bloed prikken. Daarnaast denk ik dan van ja nu nog te vroeg. Mocht ik nou wel zwanger blijken dan mocht ik idd al met 5 weken komen voor een echo. Hoop wel dat dat ergens genoteerd staat en niet dat t alleen mondeling is gegaan. Maargoed... Zien we dan wel weer. Voor nu gebeurd er van alles in mijn lijf. Maar dat kan ook goed te maken hebben met de spanning die ik nu ervaar. Dat wachten op het volgende moment dat je naar de wc moet vind ik niks. Het is voor nu trouwens gestopt met bloeden. Zegt helemaal niks allemaal maar duimen duimen duimen.
Jaaaa onwerkelijk he... Ja dat wilde we wel ja maar besef nu ook wel dat ik het allemaal gewoon maar even moet afwachten. Komt vast wel goed
O ja de gyn had dus gezegd dat er ook andere stofjes voor een positieve test kunnen zorgen maar heb dat echt nog nooit gehoord of gelezen. Zo raar! We gaan het meemaken weer.
Misschien late innesteling? Kan nog toch? Ik snap dat je het eigenlijk nu al wil weten maar wacht de test ff af. Het blijft gewoon spannend nog We hopen allemaal op een plakker
Dat heb ik ook nog nooit eerder gehoord.. maarja je mag er vanuit gaan dat zij het betere weet dan wij.. Fijn dat het bloeden nu is gestopt, en hopelijk blijft dat zo.
Precies hier hetzelfde. Hierdoor ook lange tijd geen relatie meer gehad! Gelukkig is alles weer goed gekomen en zijn we weer lekker samen en proberen we weer om zwanger te worden.
Haha Nee klopt.. Maar lijkt mij wel leuk om dat op zo'n test te zien hehe! Vind nog steeds zo tof dat t jullie gelukt is. Word ik echt blij van en geeft hoop!!
Ik vind dat echt een vaag verhaal.. heb t ook nog nooit gehoord. Streepje is zwanger, punt. En of t dan een plakker is is een 2e. Maar vind maar een rare opmerking van der.
ja het zou zeker nog kunnen. want ik weet dus ook niet precies wanner mijn ovulatie was. Zou ook een paar dagen laten kunnen zijn geweest. Heb geen ovu testen gedaan. Dus in principe kan het zeker een late innesteling zijn! Dat houd me ook wel rustiger nu haha
nou dat dus idd. Zij heeft ervoor geleerd dus...maar vind het een erg vaag verhaal. En toch ga je twijfelen omdat iemand die er alles van af weet dit soort uitspraken maakt..